Aviseringar
Rensa alla

my chemical romance


Ämnesstartare

Deras nya album kmr ut 31 oktober:-)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

OCH?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Some ppl might wanna know 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig mer om Downs nya, om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i slutet av augusti kommer Slaughterhouse mya album ut. mycket bättre [smile]


   
SvaraCitera
penja

hahaa lyssnade på dom i 5an 6an, och på panic at the disco. guu, va ung jag känner mig. känns ju som nya band.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

hahaa lyssnade på dom i 5an 6an, och på panic at the disco. guu, va ung jag känner mig. känns ju som nya band.

Har varit förälskad i panic at the disco av och till sen i write sins no tragedies kom ut^^ kom ihåg att jag såg deras video på mtv och tyckte den va as cool:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskarom [blush]


   
SvaraCitera
penja

cuzIcan:

Har varit förälskad i panic at the disco av och till sen i write sins no tragedies kom ut^^ kom ihåg att jag såg deras video på mtv och tyckte den va as cool:-P

Den har man lyssnat mycket på. Har på cd, haha!


   
SvaraCitera
penja

Likaså My chemical romances black parade.

Dock inget jag lyssnar på numera. Men, kan ibland spela nån av dessa låtar. Mama, men dom. Lite fler med panic at the disco.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Likaså My chemical romances black parade. Dock inget jag lyssnar på numera. Men, kan ibland spela nån av dessa låtar. Mama, men dom. Lite fler med panic at the disco.

Gillar teenagers från den skivan och famous last words 🙂 och death är oxå grym:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*dead


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*dead


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Bryr mig mer om Downs nya, om jag ska vara ärlig.

låter som riktig CP-rock.


   
SvaraCitera

Har inte brytt mig om dom sedan The Black Parade kom ut. Gick från energisk pop punk till något halvhjärtat försök till att vara prog rock. Det senaste jag hörde var den där låten där dom bara nynnar på refrängen. [sad]


   
SvaraCitera