Aviseringar
Rensa alla

My homie - Partiledare Åkesson


Ämnesstartare



Haha, han är skitgullig. Tror jag skulle kommit ganska bra överens med honom, synd bara att han ska ara partiledare över SD som har dåliga anhängare
men annars tror jag han är en jättesnäll person. Vad tycker ni om honom efter att ha sett det här?


   
Citera
Ämnesstartare

Dock lite för konflikträdd för min smak men det är bara roligt. Tänk er Jimmie 8 år som ser ett gäng ligister haha springer hem till mamma helt stum och paralyserad o_o, fett söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen

tkr han är vidrig å otäck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor: tkr han är vidrig å otäck

Jag på 150-155 cm skulle skrämma hnm, särskilt med tanke på att jag inte ser svensk ut haha hur kan man vara rädd för hnm? Han är jättesnäll och rädd bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

akesson_tarta_0 copy_1.jpg(:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
akesson_tarta_0 copy_1.jpg(:

hahahhha så synd 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lögnhals ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jimmie är sexig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker han framstår som ganska jordnära och trevlig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch det är detta som är farligt, att normalisera rasister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Klippet är en timme långt!!?!?!!?!!!!?!?!???!?!??? Orkar ytterst sällan titta på något SD-eller Åkesson-klipp alls, och för att jag ska orka kolla på ett en timme långt youtube-klipp öht ska det vara något vääääääääääääääääääldigt speciellt med det.

2. Del 6??? Seriöst???

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar ju inte vara någon ond typ, men tänk på att bara för att någon är medietränad och i princip alltid agerar balanserat och väldigt professionellt så behöver de ju inte vara så privat. Han är ju partiets ansikte utåt och har ju en agenda och ett intresse i att verka så folklig, sund och trevlig som möjligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare:

Jag på 150-155 cm skulle skrämma hnm, särskilt med tanke på att jag inte ser svensk ut haha hur kan man vara rädd för hnm? Han är jättesnäll och rädd bara

varför skulle han bli rädd för dig bara för att du inte ser svensk ut? han är väl inte rädd för invandrare heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh älskar den där bilden pga bylund ser ut att skratta haha taskigt att skratta när någon tårtar ens kompiz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: 2. Del 6??? Seriöst???

de andra delarna kan ju innehålla andra partiledare

någon snälling får slå ihop mina inlägg!


   
SvaraCitera