Aviseringar
Rensa alla

My Little Pony: Friendship is Magic


Ämnesstartare

Dräparen:

du är ej ensam om att bli berörd

haha men jag skulle inte bli det EN VANLIG DAG
eller skulle jag?
jag har svårt att avgöra i mina nuvarande hormonsvängingar om det är något som skulle kunna få mig till tårar i vanliga fall

Nintendo:

FÖRSTA ÄR JU JÄTTESORLIGA

sorgliga? har bara sett två, pilotavsnitten när det skulle bli natt för alltid! uppfatta inte det sorgliga men det var en bra serie!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

uppfatta inte det sorgliga

oki kanske inte sorgliga men... snyftiga då! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

oki kanske inte sorgliga men... snyftiga då!

ok bra då är det inte så illa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

jag har svårt att avgöra i mina nuvarande hormonsvängingar om det är något som skulle kunna få mig till tårar i vanliga fall

klart du skulle [blush]

jag grät dock inte, men det är en oerhört fin serie!


   
SvaraCitera
Lounge

Dräparen:

jag grät dock inte

brukar du gråta till filmer=)

vill typ se nu när jag såg youtuben ha ha


   
SvaraCitera
zIGGE

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
zIGGE

Nintendo:

Mest pga:

HAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

brukar du gråta till filmer=)

nää. har bara gråtit till två filmer (landet för längesedan och lejonkungen) men det var när jag var vid en ensiffrig ålder [blush]

brukar du??


   
SvaraCitera
Lounge

Dräparen:

nää. har bara gråtit till två filmer (landet för längesedan och lejonkungen) men det var när jag var vid en ensiffrig ålder [blush]

haha lejonkungen e d många som gråter till.. typ när scar döda hans pappa ba buhuhu

Dräparen:

brukar du??

nää.. bruakr inte se så mkt film iofs så vet inte hur blödig jag är nu, men tror jag bara gråtit till american history x när han blir snäll nassen o så går d om dödar han o hans bror springer in där [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Lounge

elelr jo kom på jag gråte rofta när jag ser söta djur på film typ zozo kycklingen osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

haha lejonkungen e d många som gråter till.. typ när scar döda hans pappa ba buhuhu

jaaaa :((

gillar ej när djurföräldrar dör! typ lillefots mamma, bambis mamma lr simbas pappa.

Lounge:

nää.. bruakr inte se så mkt film iofs så vet inte hur blödig jag är nu, men tror jag bara gråtit till american history x när han blir snäll nassen o så går d om dödar han o hans bror springer in där [cry][cry][cry][cry][cry]

jag kanske grät då också, men minns mest att jag tänkte "omg ska aldrig bli nasse" efter den filmen [blush]

skinhead filmer är f1 bra för övrigt, i alla fall de jag sett!

Lounge:

elelr jo kom på jag gråte rofta när jag ser söta djur på film typ zozo kycklingen osv

hahahaha älskar att du ser typ den mest tragiska/hemska filmen ever och det som får dig att gråta är att kycklingen är söt [blush][blush][blush][love][love][love]


   
SvaraCitera
Lounge

Dräparen:

gillar ej när djurföräldrar dör! typ lillefots mamma, bambis mamma lr simbas pappa.

har alla d dött??? shit.. disney e värsta vuxenfilmerna typ

Dräparen:

"omg ska aldrig bli nasse"

e ju bra o tänka så=)

Dräparen:

skinhead filmer är f1 bra för övrigt, i alla fall de jag sett!

vilka mer finns d??

funderar faktiskt på att ladda ner american history x ikväll.. har lust att böla lite

Dräparen:

hahahaha älskar att du ser typ den mest tragiska/hemska filmen ever och det som får dig att gråta är att kycklingen är söt [blush][blush][blush][love][love][love]

HAHAHAHHAHAHA asgarv irl

men d e typiskt mig jag e lite konstig.. söta djur väcker en sårbarhet inom mig mer än att se ihjälsprängda människor på film typ

lite konstigt kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

har alla d dött??? shit.. disney e värsta vuxenfilmerna typ

jaaa 🙁

sägs ju även finnas massa drogparareller i disneys filmer

typ att namnen på de flesta av snövits dvärgar är effekter man får av kokain (utom trötter).

Lounge:

e ju bra o tänka så=)

finns ju dock en film som ger en motsatt tanke [sad]

Lounge:

vilka mer finns d??

typ

romper stomper
this is england
nattbuss 807
de halvt dolda

sen kan ja inga mer 🙁 har dock bara sett en av de filmerna jag lista (this is england) den är rätt bra

Lounge:

HAHAHAHHAHAHA asgarv irl

[bigsmile][love]

Lounge:

men d e typiskt mig jag e lite konstig.. söta djur väcker en sårbarhet inom mig mer än att se ihjälsprängda människor på film typ

jag tycker ju som sagt att det är värst när djurföräldrar dör, så vi är inte så jätteolika i den frågan [sad]


   
SvaraCitera
Lounge

Dräparen:

typ att namnen på de flesta av snövits dvärgar är effekter man får av kokain (utom trötter).

men va.. 😛 varför kan inte allt va rosa o fluffiga moln ngn gng eller

typ som led z stairway to heaven.. har såklart dolda satanistiska budskap baklänges

o typ brittan o abba med... [cry]

Dräparen:

finns ju dock en film som ger en motsatt tanke [sad]

XD

Dräparen:

sen kan ja inga mer 🙁 har dock bara sett en av de filmerna jag lista (this is england) den är rätt bra

aaa sett den med.. tkr ej den va jättebra störde mig lite på tjockisungen har jag för mig

om han va tjock.. kändes tjock

huvudinnehavaren

Dräparen:

nattbuss 807

den vill jag se! tror jag

Dräparen:

jag tycker ju som sagt att det är värst när djurföräldrar dör, så vi är inte så jätteolika i den frågan [sad]

aaa inte så konstigt att vi har det gemensamt kanske=)


   
SvaraCitera
zIGGE

Nintendo:

Nej den är fin

jaaaaaaa.....den är mysig[love]


   
SvaraCitera