Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 21:58 Chickfactor:can u heed my call kakan?Var det en sån här?Har en sån här:
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 21:59 Anarkandi:Var det en sån här?Har en sån här:nej;@ men du kan vara min surrogatkaka ifall du har penis och ett bamsehjärta:$
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:01 Chickfactor:nej;@ men du kan vara min surrogatkaka ifall du har penis och ett bamsehjärta:$Jag har ett hjärta av ståltråd. Duger det? Penis kan jag väl fixa...
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:03 Anarkandi:Jag har ett hjärta av ståltråd. Duger det? Penis kan jag väl fixa...ifall du har papiermache utanför ståltråden och det föreställer en narval så äru min.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:11 Chickfactor:ifall du har papiermache utanför ståltråden och det föreställer en narval så äru min.Du är proletär, ofta du har råd att köpa mig?
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:12 Anarkandi:Du är proletär, ofta du har råd att köpa mig?så det är pengar du vill ha giriga skojude;$
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:15 Chickfactor:så det är pengar du vill ha giriga skojude;$Ja, eller någonstanns att bo, kanske blir hemlös.
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:16 Anarkandi:Ja, eller någonstanns att bo, kanske blir hemlös.bo hos mig har ryssaffischer på mitt rum.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:19 Chickfactor:bo hos mig har ryssaffischer på mitt rum.Du bor så långt bort. Skulle vara surt att skiljas från norrland också. Vad skulle renarna göra utan mig?
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:21 Anarkandi:Du bor så långt bort. Skulle vara surt att skiljas från norrland också. Vad skulle renarna göra utan mig?finns det inte hus för typ 300 spänn i månaden där vi kan starta kollektiv och pumpa sunlandic twins och odla veganska kossor:E
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:25 Chickfactor:finns det inte hus för typ 300 spänn i månadenJag kommer faktiskt ärva en stuga i säivis, haparanda när min mamma dör, vilket iofs kanske är väldigt länge kvar..
Chickfactor Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:27 Anarkandi:Jag kommer faktiskt ärva en stuga i säivis, haparanda när min mamma dör, vilket iofs kanske är väldigt länge kvar..ligger det ute i skogen så man kan föda upp fjällrävar;ss
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 27 Jul 2009, 22:35 Chickfactor:ligger det ute i skogen så man kan föda upp fjällrävar;ssaa, det är min släkts hem sedan några hundra år tillbaks.