Aviseringar
Rensa alla

My story


Ämnesstartare

Jag gjorde slut med mitt ex för ungefär 5 månader sedan för en dum anledning av att jag trodde att jag inte hade känslor för henne. En vecka efter den dagen ångrade jag mig något så fruktanvärt ! Jag försökte få kontakt med henne men hon var helt knäckt och ville inte prata av ilska och besvikelse. Nu var jag helt föstörd hon va och är min mark jag trampade på inget gick bra efter det kunde knappt äta sova eller koncentreara mig på mina dagliga sysslor. Jag insåg mitt fullständigt idiotiska misstag och hur mycket jag egentligen älskar henne. Det gick några månader tills hon hörde av sig på ett snällt och saknande sätt ( och jag var efter henne som en dåre i alla dessa månader och mått skit ) men nu lyste det till i allt detta mörker . Hon hade saknat mig vi träffades och gick på bio kysste varann nu var jag en av värdens lyckligaste människa. Hon hade försökt att träffa en ny kille men inte kunnat röra honom för hennes känslor var hos mig fortfarande.

Efter en till två veckor hade någon idiot varit snäll och hittat på en massa saker om mig om att jag var på ett disko och kysste en annan tjej den tiden vi inte va ihop , det stämmer delvis att jag dansade med en tjej och tog hennes nummer, men det blev inte mycket mer än så för jag älskade mitt ex, allt detta va pga att jag trodde att det skulle hjälpa att stilla smärtan men det va bara förgäves. Hon trodde på den som hade sagt det för att jag ljög ibland i vårt förhållande och var otrevlig mn innerst inne älskade jag henne. Jag har aldrig varit otrogen mot henne men det sjuka är att hon tror det. NU vill jag ha tillbaka henne mer än allt är helt förstörd och vet inte vad jag ska göra, tanken på att gå vidare skrämmer mig för jag vill inte ha en annan ään henne. Jag försökte att förklara för henne att jag ändrats och det har jag verkligen gjort efter all den smärta och ånger.[sad] . Nu säger hon att vi inte kan fortsätta och att jag har satt för djupa sår för att jag varit så otrevlig och opålitlig 🙁 men det är inte hela sanningen och som sagt man har ändrat sig skulle aldrig kunna ljuga om något för henne mer. För en tre veckor sedan smsa hon "jag älskar dig egentligen och vill du verkligen ha mig för evigt ? ibland känns det som att du är min och ibland inte " jag sa självklart men det funkade inte heller. Nu är hon på G med en helt annan som hennes kompisar har fixat och som hon visste vem det bara var för. Det är ett rebound förhållande menjag vet inte om de kommer gå så bra. Jag var hennes första kärlek och hon min. Det känns som om hon lurar sig själv men ändå inte och vill påbörja ett nytt förhållande bara för att känna glömma mig men jag vet inte blir helt galen ! 🙁 Hon säger att hon inte har några känslor kvar men det sa hon innan med men så var det fel så vet inte ska man tro på det 🙁 . Jag vill gå vidare pga smärtan men kan inte hålla på med någon annan det känns fortfarande fel 🙁 men det kanske är det ända rätta vad tror ni? en sak är säker i alla fall och det var att vi älskade varandra mycket . Då tänker man kärlek är såpass stark att det går att förlåta men det känns helt omöjligt i denna situationen för hon tror att jag är ett svin när jag inte är det 🙁 ?


   
Citera
blum
 blum

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Glassen:

Jag gjorde slut med mitt ex för ungefär 5 månader sedan för en dum anledning av att jag trodde att jag inte hade känslor för henne.

trodde? [tard]

Hur vet du att du inte kommer att tro samma sak igen? [shake]

Du är ett svin.


   
SvaraCitera

Ta dig i kragen å kom över henne. Hon är utbytbar. Alla är utbytbara.


   
SvaraCitera

Hehe ägd du blev [blush]
Fast det är nog bara din hjärna som retas med dig, den kommer bara ihåg allt bra med henne å inte hur jävla jobbig å slampig hon va mellan dessa gånger [no-no]


   
SvaraCitera

trodde denna tråden handlade om nintendo :c


   
SvaraCitera

Du måste nog gå vidare. [love]


   
SvaraCitera

Ta en gråtrunk


   
SvaraCitera

Jag kan trolla genom att hålla med Dan_the_ironman :p Props till honom.

Men vem pallar trolla i en seriös situation? :p
Detta är eran FÖRSTA kärlek, yeah?
Tro mig, ALLA första kärlek är såhära.
Det är för att du inte har NÅGOT förhållande att jämföra med.

Jag hade exakt samma känsla. "Trodde" att jag inte hade några känslor för henne, men när hon väl var borta så poff! Ville jag ha henne igen.
Detta är så för MÅÅÅNGA killar, riktigt många - och grejjen är, vi killar vill ha de vi inte kan få!

En kill-kompis playa min tjej-kompis så hårt och grovt! Hon var RÄDD för att smsa honom! Han pallade inte träffa henne, han höll kvar henne BARA för att såra henne (känna sig som kung) och sex.

När hon väl var påväg att komma över honom och var på G med en annan kille, så gick han tillbaka till henne... sa att han förändrats, sa att han älskade henne.
1 vecka efter att han fått tillbaks henne, gjorde han om skitet!

Trust me!
Du KOMMER hitta MÅNGA andra som du hellre kommer vilja vara tillsammans med än henne.
You made a mistake, learn from it and move on 😀


   
SvaraCitera

vänta, jag ska bara anteckna.


   
SvaraCitera

prinoto:

När hon väl var påväg att komma över honom och var på G med en annan kille, så gick han tillbaka till henne... sa att han förändrats, sa att han älskade henne.

FY VILKET SVIN! [mad][sad]


   
SvaraCitera

1. Styckeindelning? JA TACK.
2. Det kanske är bäst att bryta kontakten helt och försöka komma över henne. Den första kärleken är ofta himlastormande och galen upp över öronen och kommer förmodligen alltid ha en lite plats i dig. Men släpp det, det fungerar ju uppenbarligen inte.


   
SvaraCitera

tl;dr pga

antrax:

Styckeindelning? JA TACK.


   
SvaraCitera