Aviseringar
Rensa alla

Mycket fett på nästippen?!?


Ämnesstartare

Hej, min fina vän Elvira undrar om man kan operera bort fettet på nästippen? Jag menar, hennes näsa har en väldigt fin form, men om man klämmer på hennes nästipp så känner man bara skinn och fett.Och på sidorna så är det också väldigt fettigt säger hon. Jag tycker hennes näsa ser bra ut, men i slutet där nere så är det för mycket skin typ? Asså jag har ingen aning om hur jag ska förklara. Hon bad mig skriva detta här, dock så har hon ej pormaskar och skit, vad ska hon göra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

din vän Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan säkert operera bort det men antagligen räknas det som en skönhetsoperation och är därför rätt dyrt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
din vän Blink

Sök Elvira Skog på facebook om du inte har tro på mig, du kan fråga henne också 🙂


   
SvaraCitera
penja

Idunno123:

Sök Elvira Skog på facebook om du inte har tro på mig, du kan fråga henne också 🙂

Vad heter du då? Också Elvira skog? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Vad heter du då? Också Elvira skog? 

Skulle du vara rolig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill fan se den näsan! Bild tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:
jag vill fan se den näsan! Bild tack!

Du får kontakta min vän, har inga bilder på hennes näsa :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idunno123:

Du får kontakta min vän, har inga bilder på hennes näsa :/

knasigt. Har bild på alla mina vänners näsor. Den sitter ju liksom i ansiktet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

murare:

knasigt. Har bild på alla mina vänners näsor. Den sitter ju liksom i ansiktet 🙂

Ja det förstår jag väl, men hon tar bilder en bit ifrån kameran, man ser ej hennes näsa så bra dock 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken elak vän du är :p eller..... Inte elak men typ feg. "Det var hon, inte jag, döda henne - inte mig! För som jag sa, det var hon. Inte jag, alltså"

Aha, och? Vi vill varken döda dig eller henne. Har en ganska jobbig kompis som aldrig vågade fråga lärarna om nycklar till grupprum. Hon trodde de skulle sänka hennes betyg bara för det. Fyfan så jobbig hon var. Värre kontrollfreak än jag.

& jag vet inte riktigt om man kan har fett på nästan men jag antar det, tror mängden fett är genetisk. Undrade sj det här förut men har slutat bry mig


   
SvaraCitera

lär dig tycka om din näsa. näsor är coola och kan ge karaktär. 


   
SvaraCitera