Aviseringar
Rensa alla

Mycket intressant uttalande av Reinfeldt


Ämnesstartare

Hahah, ser ni blicken programledaren/whoever har direkt efter Reinfeldt sa det. Han ser förälskad ut [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Hahah, ser ni blicken programledaren/whoever har direkt efter Reinfeldt sa det.

Du menar Lars Ohly?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonte6:

Du menar Lars Ohly?

Jo.


   
SvaraCitera

Gud_:

Att invandringen kostar pengar.

Ja, men i slutändan är det sverige som vinner på att släppa in invandrarna.


   
SvaraCitera

Regn:

Ja, men i slutändan är det sverige som vinner på att släppa in invandrarna.

Du menar i slutändan när det inte finns något Sverige och inga svenskar kvar? Och Sverige består av ghetton likt USA? Jag avstår.


   
SvaraCitera

Gud_:

Och Sverige består av ghetton likt USA? Jag avstår.

Och att USA består av ghetton beror inte på deras uppfuckade kapitalism utan på invandring? (eller jo, det är klart att invandring i grund och botten är anledningen, tvivlar på att indianerna hade skapat vad som är idag, men du förstår troligtvis vad jag menar)


   
SvaraCitera

Gud_:

Du menar i slutändan när det inte finns något Sverige och inga svenskar kvar? Och Sverige består av ghetton likt USA? Jag avstår.

Eh okej,så långt ska det inte gå precis. Men dem är bra som arbetskraft, vi blir ett större land m.m.. det finns mycket postivt med att släppa in invandrarna.


   
SvaraCitera

Regn:

Eh okej,så långt ska det inte gå precis. Men dem är bra som arbetskraft, vi blir ett större land m.m.. det finns mycket postivt med att släppa in invandrarna.

Wow, vilken fin syn du har på invandrare. "Äsch fan dom duger som arbetskraft, låt oss utnyttja dom".

Viljans Triumf:

Och att USA består av ghetton beror inte på deras uppfuckade kapitalism utan på invandring? (eller jo, det är klart att invandring i grund och botten är anledningen, tvivlar på att indianerna hade skapat vad som är idag, men du förstår troligtvis vad jag menar)

En blandning av båda skulle jag vilja påstå.


   
SvaraCitera

hahahahha xD


   
SvaraCitera

Gud_:

En blandning av båda skulle jag vilja påstå.

Tvivlar på att invandring (efter att USa började existera som land) har bidragit särskilt mycket


   
SvaraCitera

Gud_:

Wow, vilken fin syn du har på invandrare. "Äsch fan dom duger som arbetskraft, låt oss utnyttja dom".

haha vadå utnyttja dem? Så när man jobbar blir man utnyttjad eller? Isånna fall blir alla svenskar utnyttjade [rolleyes]


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Tvivlar på att invandring (efter att USa började existera som land) har bidragit särskilt mycket

Kanske ju bero på att det var så jävla invandrat redan innan?

Regn:

haha vadå utnyttja dem? Så när man jobbar blir man utnyttjad eller? Isånna fall blir alla svenskar utnyttjade [rolleyes]

Ser absolut ingen anledning till att ta hit utlänsk arbetskraft såvidare du inte försöker tjäna ekonomiskt på det, det finns svenskar som är lika kompetenta.


   
SvaraCitera

Gud_:

Kanske ju bero på att det var så jävla invandrat redan innan?

Jag förstår inte hur du menar? syftar du på européernas invandring efter columbus "upptäckt" eller något annat?


   
SvaraCitera

Gud_:

Ser absolut ingen anledning till att ta hit utlänsk arbetskraft såvidare du inte försöker tjäna ekonomiskt på det, det finns svenskar som är lika kompetenta.

Först och främst sa jag inte att vi ska släppa in dem p.g.a att dem ska jobba här, jag sa att det var en av fördelarna med att släppa in dem för trångsynta människor som du tror ju att dem förstör sverige, därför skrev jag några bra saker med att dem kommer. Och vadå tjäna ekonomiskt på det? öh vad tror du man jobbar för? Jo, sin lön.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Jag förstår inte hur du menar? syftar du på européernas invandring efter columbus "upptäckt" eller något annat?

Slavar.

Regn:

öh vad tror du man jobbar för? Jo, sin lön.

Jag syftade ju inte på att dom skulle tjäna på det, utan du som girig kapitalistarbetsgivare tjänar på det men ingen annan, lönerna pressas ner. Finns absolut ingen positivt med det hela.


   
SvaraCitera