Aviseringar
Rensa alla

mycket synd om mig[sad][sad][sad]


Ämnesstartare

mnina läppar är jättejättetorra och renoveringsgubbarna borrar jättehögt våningen ovanför, och jag har en finne i örat så jag kan inte ha i min ena hörlur, och så känns det som att jag har blivit kraftigt fördummad av mitt koffein-missbruk[sad] och så dissar alla mig på msn[mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ska duscha nu och förväntar mig massa smympatiska svar när jag kommer tillbaks[cry]


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föreslår att du tar en skalpell och amatörkirurgar bort finnen å hoppas på att ditt blod snabbkoagulerar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan få en virtuell kram av mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guggis jag vill krama dig och hålla om dig och skydda dig från den onda världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Jag föreslår att du tar en skalpell och amatörkirurgar bort finnen å hoppas på att ditt blod snabbkoagulerar [smile]

tror dock inte att det är en finne egentligen, mer typ någon knöl som gör att ajg inte kan ha i mina hörlurar[sad] men mitt blod koagulerar gaNASKA SNabbt trir jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tror dock inte att det är en finne egentligen, mer typ någon knöl som gör att ajg inte kan ha i mina hörlurar[sad] men mitt blod koagulerar gaNASKA SNabbt trir jag

Go for it [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Go for it [cheers]

nä de slutade nu ändå trir jag.

Postorderhoran:

guggis jag vill krama dig och hålla om dig och skydda dig från den onda världen.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

nä de slutade nu ändå trir jag.

Tryckte du tillbaka skiten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NU BÖRJAR DE HAMRA[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Tryckte du tillbaka skiten?

nä men menade att de slutade borra så jag ändå inte behövde mina hörlurtar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tror dock inte att det är en finne egentligen, mer typ någon knöl som gör att ajg inte kan ha i mina hörlurar men mitt blod koagulerar gaNASKA SNabbt trir jag

en sån grej hade jag också, kunde inte ens sova på den sidan. fick åka in till akuten och de skar upp den med en skalpell *AJ*.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

nä men menade att de slutade borra så jag ändå inte behövde mina hörlurtar[sad]

Tänk långsiktigt, hur fan ska du kunna åka buss nu liksom? Fight the power [cool]


   
SvaraCitera