Aviseringar
Rensa alla

myndig elev


Ämnesstartare

när man har fyllt 18 o är myndig o man är i skolan vilka rättigheter har man  läraren till myndiga elever? kan han ringa till föräldrarna trots eleven är myndig?


   
Citera
Ämnesetiketter

lärarn får väl tjöta merom om hanvillre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varghunden:
lärarn får väl tjöta merom om hanvillre

va??


   
SvaraCitera

det är legitima frågor du har. funderar dock på varför du gör nya trådar med i princip samma ämne trots tillsägelser? vaffö gör di på ditte-viset osv. allt gott


   
SvaraCitera

019linnea: vaffö gör di på ditte-viset

Hjärta

Danneboi:
när man har fyllt 18 o är myndig o man är i skolan vilka rättigheter har man  läraren till myndiga elever? kan han ringa till föräldrarna trots eleven är myndig?

Nej, de talar med dig. Egna utvecklingssamtal osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Hjärta

Nej, de talar med dig. Egna utvecklingssamtal osv.

naaajs


   
SvaraCitera

Beror på de kan göra det skulle gissa på att de lär göra de bara för att du är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck detta flaschback är bättre ni kan ju inte skriva ska vara medlem där när jag har fyllt 18


   
SvaraCitera

Danneboi:
Fuck detta flaschback är bättre ni kan ju inte skriva ska vara medlem där när jag har fyllt 18

Häng på Flashback du, det blir väldigt fint. Du kommer passa bra där bland alla andra talanger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Häng på Flashback du, det blir väldigt fint. Du kommer passa bra där bland alla andra talanger.

hahaha va vad menar du?


   
SvaraCitera

Danneboi:

hahaha va vad menar du?

Det jag skrev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Det jag skrev.

jag förstår inte snälla förklara dåå


   
SvaraCitera

Danneboi: när man har fyllt 18 o är myndig o man är i skolan vilka rättigheter har man läraren till myndiga elever? kan han ringa till föräldrarna trots eleven är myndig?

Frågan är väl snarare vad du gör för fuffens som skulle kunna göra dig orolig att läraren ringer dina föräldrar? Vilket tycker du själv är värst? Att läraren ringer dina föräldrar, sociala myndigheter eller polisen?


   
SvaraCitera

Danneboi: kan han ringa till föräldrarna trots eleven är myndig?

sköt dig istället ksk


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag förstår inte snälla förklara dåå

Det finns många likasinnade som dig på Flashback, du kommer att trivas där. Eller ja, det finns en väldigt massa olika människor där men du får ett betydligt större utbud där än vad du någonsin kan få här.


   
SvaraCitera