Aviseringar
Rensa alla

mynona


Ämnesstartare

vad hände med träfftråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

eller har jag träffat dig?

Nej. Men snart..


   
SvaraCitera

mytomanen:

Nej. Men snart..

jaha.... vem ska jag träffa snart? 
nicklasw maybe? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
vad hände med träfftråden

Voila: http://ungdomar.se/forum/thread/um-traeff-i-skane-ett/last#forum_post_last


   
SvaraCitera

mytomanen:

Varför hatar du henne?

vet du att jag gör det så bör du ha hyfsad koll på varför, också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

jaha.... vem ska jag träffa snart? 
nicklasw maybe? 

Sluta vara så vetgirig.


   
SvaraCitera

mytomanen:

Sluta vara så vetgirig.

du kan berätta i pm? O:) 
säker på att du är nicklas nu.... är jag vän med dig på fb? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

vet du att jag gör det så bör du ha hyfsad koll på varför, också.

Du anser att hon är ond. Det är det enda jag vet.


   
SvaraCitera

mytomanen:

Du anser att hon är ond. Det är det enda jag vet.

det är en inte helt oriktig tolkning. men på samma ställen där detta framgått har anledningen också framgått, i den grad som jag är villig att dela med mig av den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

det är en inte helt oriktig tolkning. men på samma ställen där detta framgått har anledningen också framgått, i den grad som jag är villig att dela med mig av den.

typ "du har gjort väldigt fel" 


   
SvaraCitera

mpt:hv:

typ "du har gjort väldigt fel" 

så pass läsförmåga har du att du inser att det där är en rätt överdrivet vag redogörelse av vad jag skrivit innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

så pass läsförmåga har du att du inser att det där är en rätt överdrivet vag redogörelse av vad jag skrivit innan.

kanske missat ngt men du kan ju sammanfatta om du ändå fann det lämpligt att dra upp igen


   
SvaraCitera

mpt:hv:

kanske missat ngt men du kan ju sammanfatta om du ändå fann det lämpligt att dra upp igen

jag fann det lämpligt att dra upp av den enkla anledningen att någon skrev något uppenbart felaktigt som förmodligen hade gått oemotsagt om jag inte hade gjort det. jag vet att du inte är främmande för konceptet. av samma anledning som folk säger emot när niklasw skriver grejer i stil med "nsdap 2014, döda alla negrer Hjärta", och hans anhängare ger sina medhåll. även om diskussionen i sig inte är alls intressant så känns det ju inte bra att inte en enda person säger emot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

jag fann det lämpligt att dra upp av den enkla anledningen att någon skrev något uppenbart felaktigt som förmodligen hade gått oemotsagt om jag inte hade gjort det. jag vet att du inte är främmande för konceptet. av samma anledning som folk säger emot när niklasw skriver grejer i stil med "nsdap 2014, döda alla negrer Hjärta", och hans anhängare ger sina medhåll. även om diskussionen i sig inte är alls intressant så känns det ju inte bra att inte en enda person säger emot.

självklart

men jag kan inte minnas att du sa mer än att nåt hon gjort var oförlåtligt o dylikt


   
SvaraCitera

mpt:hv:

självklart

men jag kan inte minnas att du sa mer än att nåt hon gjort var oförlåtligt o dylikt

jag har väl skrivit vid båda tillfällen att hon gjorde ett antal omotiverade och synnerligen giftiga påhopp både mot mig och mot tredje parter som inte alls var inblandade eller gjort något för att förtjäna det, öven pm.


   
SvaraCitera