Aviseringar
Rensa alla

mynona


Ämnesstartare

player one:

jag har väl skrivit vid båda tillfällen att hon gjorde ett antal omotiverade och synnerligen giftiga påhopp både mot mig och mot tredje parter som inte alls var inblandade eller gjort något för att förtjäna det, öven pm.

mynona:

mynona har du inget att säga till ditt försvar?


   
SvaraCitera

mytomanen:

mynona har du inget att säga till ditt försvar?

det är helt onödigt att försöka generera mer drama än vad som är nödvändigt. det är inte en diskussion som jag kommer ta, min motivering till att skriva var att bemöta ett oriktigt påstående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

jag har väl skrivit vid båda tillfällen att hon gjorde ett antal omotiverade och synnerligen giftiga påhopp både mot mig och mot tredje parter som inte alls var inblandade eller gjort något för att förtjäna det, öven pm.

ja mkt möjligt nu när du säger det

men bra att ha korten på bordet även här kan jag tycka =)


   
SvaraCitera

mpt:hv:

ja mkt möjligt nu när du säger det

men bra att ha korten på bordet även här kan jag tycka =)

jag finner ingen mening i att folk vet varför jag avskyr henne, men jag finner absolut en mening i att inte låta påståenden som att alla älskar henne gå oemotsagda, för hon förtjänar ingen kärlek, allra minst universell sådan, så det vore synd om folk gjorde misstaget att få för sig annorlunda.


   
SvaraCitera
mynona

mytomanen:

mynona har du inget att säga till ditt försvar?

Åh, bakgrunden till Det Stora Slaget om Illviljans Tillskrivelse finner vi ganska utförligt kommenterat här för dem som vill bli insatta:  http://ungdomar.se/forum/thread/att-bemoeta-poly-relationsproblem/12950311?page=1

Player One hoppade på mig och attackerade mig via pm sedan jag i en forumtråd hade glömt bort att han var polygam. På grund av denna fasansfulla missgärning från min sida anklagade han mig för att vara ett Monster Och En Illvillig Sadististisk Manipulatör och krävde en offentlig ursäkt för att jag enligt honom hade hånat hans polygami. Eftersom jag inte hade gjort det, var jag inte särskilt villig att be om ursäkt, och när jag slutligen gjorde det var jag följaktligen inte vidare uppriktig. Uppenbarligen hade jag trampat honom på en öm tå, men han trampade även mig på en öm då, och precis som han atackerat mig, attackerade jag honom tillbaka. Tydligen anser han att han är i sin fulla rätt att kalla mig psykopatiskt monster från ingenstans, men när jag attackerar honom tillbaka och kallar honom svin sedan han attackerat mig först och kallat mig monster är det tydligen jag som har gjort mest fel. 

Jag har bett om ursäkt för min del av konflikten (vilket krävde en del), men han, som började konflikten med ett oprovocerad påhopp, har nu tagit på sig en offerkofta och låtsas att det är jag som är den enda skyldiga. Det är förstås upp till var och en vem man vill tro på, men rätt löjligt är det. Jag har å min sida förlåtit honom för hans del, men varnat honom för att jag kommer att anmäla honom direkt om jag ser honom hota mig fler gånger som i den länkade tråden ovan. 

player one:

det är helt onödigt att försöka generera mer drama än vad som är nödvändigt. det är inte en diskussion som jag kommer ta, min motivering till att skriva var att bemöta ett oriktigt påstående.

Åh, jag tvivlar inte på att dina avsikter var de mest hedervärda som tänkas kan. Jag citerar dig här för att visa dig att jag inte tänker ge dig någon specialbehandling för att du enligt din åsikt är den oskyldiga parten i en konflikt du själv startade och där jag har bett om ursäkt för min del men du inte har bett om ursäkt för din. Jag kommer aldrig att kröka rygg inför din version och gå omkring och känna mig skyldig och ödmjuka mig inför dig som om det var jag som var ensam skyldig och du som är det oskyldiga parten med skinande offergloria, när vi båda vet vad som är sant i den konflikten. Puss


   
SvaraCitera

mynona: s

jag har inget intresse av att läsa vad du skriver. vill du visa lite jävla ryggrad så uppsök den lokala ättestupan.


   
SvaraCitera
mynona

player one:

jag har inget intresse av att läsa vad du skriver. vill du visa lite jävla ryggrad så uppsök den lokala ättestupan.

Vill du själv visa någon form av moralisk självinsikt så skulle du må bra av att läsa vad jag skriver. Anmälning, varsågod. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAD HANDLAR DETTA OM?


   
SvaraCitera

mynona: Anmälning, varsågod.

tack. jag står för vad jag skrivit, och för vad jag tycker. du förtjänar inte luften du andas.


   
SvaraCitera
mynona

player one:

tack. jag står för vad jag skrivit, och för vad jag tycker. du förtjänar inte luften du andas.

Varsågod, jag är glad över att ha kunnat anmäla dig. jag ska anmäla det ovan också, så kanske du blir ännu gladare. Puss och kram


   
SvaraCitera
mynona

hejsverige:
VAD HANDLAR DETTA OM?

Player One tycker om ett gå klädd i offerkofta och låtsas som om jag är Storskurken i en konflikt han själv startade och där vi båda hade ansvar. Jag länkade till bakgrunden tidigare i tråden. Det är ganska omoget av honom, men alla har vi våra ömma tår och problem. Jag har anmält för att visa att det inte är acceptabelt att bete sig så, men det är inte så farligt emotionellt, så förstör inte tråden! 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynnona power hejar på dig i denna artikel problemet;)


   
SvaraCitera
mynona

*******:
mynnona power hejar på dig i denna artikel problemet;)

Tack ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är rädd 


   
SvaraCitera
mynona

En apas melankoli:
jag är rädd 

varför är du rädd? 


   
SvaraCitera