Aviseringar
Rensa alla

Mysig middag?


Ämnesstartare

Hej!
Jag ska laga en mysig middag till min kille som fyller år.. Efterrätten har jag redan bestämt men har broblem med själva maten! [censur]
Jag har letat på massa ställen men hittar inget bra.. Vi båda gillar kyckling, kött, nudlar, potatis.. Med mera.. (: Tack på förhand<3


   
Citera
Ämnesetiketter

donken; plusmeny, så jävla gott det är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

donken; plusmeny, så jävla gott det är!

Knappast 😛 Vill juh laga maten ! ;O


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Knappast 😛 Vill juh laga maten ! ;O

jag är kille, tro mig; han upskattar donken.

fast nu ska jag vara seriös. personligen gillar jag mkt pasta, släng ihop en pasta carbonara[love]


   
SvaraCitera

potatisgratäng <3


   
SvaraCitera

Oväntad:

potatisgratäng <3

du låter som bluff


   
SvaraCitera

TheSimpleOne:

Jag har letat på massa ställen men hittar inget bra.. Vi båda gillar kyckling, kött, nudlar, potatis.. Med mera.. (: Tack på förhand<3

mitt ex fixade tacos då hon visste att jag älskar det, jag tyckte det var både romantiskt och gott 🙂
behöver ju inte vara värsta maträtten utan något enkelt brukar gå bra 🙂


   
SvaraCitera

helstekt oxfilé, potatisgratäng, svamp och någon trevlig sås


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

mitt ex fixade tacos då hon visste att jag älskar det, jag tyckte det var både romantiskt och gott 🙂

Det är ju också en bra "icebraker" om man har en av de första dejterna och man vet att det kommer att bli lite stelt. De hårda skalen är så sjukt svåra att äta fint och hamnar ofta över hela ansiktet. [blush]


   
SvaraCitera

Pakanajuhla:

De hårda skalen är så sjukt svåra att äta fint och hamnar ofta över hela ansiktet. [blush]

finns faktiskt tortilla bröd som är mjuka 😉 de hårda pajar allt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar på att göra hasselbackspotatis, brun sås, och kycklingspätt 🙂 Skulle det bli bra? ^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera