Aviseringar
Rensa alla

Mysiga saker djur gör.


misfits:

Han satte sig på baktassarna i knät på mig, sedan sträckte han upp sina tassar runt min hals och lade huvudet mot min axel och liksom kramade mig

[love][love]


   
SvaraCitera

misfits:

sina tassar runt min hals och lade huvudet mot min axel och liksom kramade mig i

Aww, så gulligt! [cute]

mina katter gör mycket mysiga och konstiga saker. men t.ex igår, när jag låg och sov på tv, kom lilla kattungen och la sig på min hals, PRECIS framför ansiktet, kunde knappt röra på mig haha. och jag tyckte det var så jobbigt så jag lyfte bort henne, sen kom hon och la sig på samma ställe igen, hon verkar gilla att ligga sådär supernära en. det är svårt att förklara, men ja. [party] det är rätt gulligt egentligen! som om hon typ känner sig trygg när hon ligger jättenära en. [cute]


   
SvaraCitera

Paulus Af Tarsus:

plingar då och då på ringklockan utanför ytterdörren.

haha! hur når den upp dit? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min katt biter mig i foten när hon är hungrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, kanske inte hör hit men ibland kommer min hund och lägger sej bredvid en och om man inte börjar klia han så tar man med tassen och puttar på handen, vet inte om det är gullit men ganska smart ;P


   
SvaraCitera

misfits:

Katter tycker av någon anledning att toalettbesök är en team sport. Samma när man ska duscha.

Ja, tyvärr är det inte alltid mysigt. Mina brukar skita preciiiis när jag hoppat in i duschen, det luktar illa 🙁

Annars så är den lilla mammig (mamma = jag då).. Han ligger bredvid mig i sängen, med huvudet på kudden och så håller jag liksom om honom :')
När jag ligger i soffan kommer han och gosar jämt. Han brukar även reda upp mina tovor i håret.

Den större är ingen goskatt jämt, men ibland så vill han och då dunkar han sitt huvud på ens eget. [cute] Det är sött.

Hade en annan katt när jag var liten som hämtade mig vid busshållsplatsen och gick lite framför mig hela vägen hem, ibland kollade hon bakåt så jag hängde med.
Hon slickade även bort tårar när jag grät.


   
SvaraCitera

Inget mysigt, bara äckliga och jobbiga saker >_< Jävla kattjävlar!


   
SvaraCitera

När jag inte vaknar tillräckligt snabbt av väckarklockan, så ställer sig min katt bredvid mitt huvud och trampar mig i ansiktet tills jag vaknar. Det kan vara lite jobbigt ibland när man inte orkar gå upp, för han ger sig inte. Vänder man på huvudet så går han runt [crazy]


   
SvaraCitera

misfits:

Ibland skulle man nästan kunna tro att katter äger någon form av intelligens

Det måste vara något slags fel på dig om du lyckas ha en katt och tro att de inte sitter inne på någon form av intelligens. Eh, eller så är du ironisk. Korkade människor och ironiska människor är svåra att särskilja på internet.


   
SvaraCitera

Jag vill också ha en katt[cry]


   
SvaraCitera

mediakatt:

Korkade människor och ironiska människor är svåra att särskilja på internet.

Tycker att det var rätt lätt att se faktiskt.


   
SvaraCitera

Varför skriver alla om katter? [sad]
Min häst brukar bita av mig mössan o sen pilla i håret 🙂 massa mys[bigsmile]


   
SvaraCitera

Bacarah:

Tycker att det var rätt lätt att se faktiskt.

Okej.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Okej.

Ack ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Eh, eller så är du ironisk. Korkade människor och ironiska människor är svåra att särskilja på internet.

Det sistnämna 😉 Klart jag vet att kissarna har hjärna. De har ju enorma personligheter! Dessutom utbildar jag ju mig till biolog med inriktning på djur, och jag är väldigt intresserad av djurs beteenden 🙂 De enda djur som egentligen inte besitter någon form av intelligens är väl små evertebrater eftersom de inte har någonting som riktigt kan kallas hjärna. Bara ganglier. Nu svamlar jag bort mig igen [party]


   
SvaraCitera