Aviseringar
Rensa alla

Mysko fråga om P-pillrusar


Ämnesstartare

riskfall:

Jasså. Sånna problem har aldrig jag haft. Men för tidigt ska nog inte vara några problem iaf med tanke på din omställning till skolan. Och 3 timmar är väl inte så mycket ojämnt, om du nu tar den vid 10 nu typ(antar att du tar dem 10 på helgerna då)?

Okej! Tack för hjälpen! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

det är så på neoveltta också, men alltså, tar man den för ojämt får man blödningar. Å jag hatar blödningar. [blush]

Enligt min barnmorska så spelar det ingen roll när du tar pillret så länge det är inom 12 timmar... Och att man inte glömmer dom vill säga... OCh jag har inte fått några som helst småblödningar av att inte ta samma tid varje dag och jag har aldrig glömt ett enda piller... I början hade jag alarm på mobilen ställt bara för att det skulle bli en vana nu tar jag pillret så fort jag vaknar på morronen...[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marielle Hagblad:

det är så på neoveltta också, men alltså, tar man den för ojämt får man blödningar. Å jag hatar blödningar. [blush]

BLOD!

Eckliga eckliga tjejer 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

BLOD!

Eckliga eckliga tjejer 🙁

Skåjjaru eller? [sad] Blod är blä. Fast.. Bebisar är bläigare. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog ingen fara, kroppen ställer nog om sig snabbt. Jag har flyttat min tid från typ halv tio på kvällen till halv åtta och nada har hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde väl stå på pappret man får med? Det gör det iaf på min flickväns. Hur som helst, min expertåsikt är att det borde gå bra. Dock tycker jag att du borde ta dem på kvällen istället, då gör det inget om du försover dig. Både min flickvän, mitt ex och alla andra honor jag vet kör på den varianten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pwnmage:

Sockerpiller är gott ifall inte Matilda gav mig riktiga då :/

Fattar inte varför jag gjorde det? Åt du upp mina p-piller??


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Fattar inte varför jag gjorde det? Åt du upp mina p-piller??

Nej du frågade om jag ville ha sockerpiller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Om jag inte minns fel så är det väl bara att mensen kan bli störd eller försenad med någon dag ifall du inte tar dem vid samma tidpunkt varje dag

det är väl snarare att skyddet minskas?


   
SvaraCitera

julia_92:

det är väl snarare att skyddet minskas?

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Vem fan har sex?


   
SvaraCitera

massgrav:

Vem fan har sex?

Bara för sex? 😮
Tror jag inte!


   
SvaraCitera

massgrav:

Vem fan har sex?

Bara för sex? 😮
Tror jag inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Nej

i alla fall vad jag har hört det som. 🙂
och att det kan uppstå blödningar.


   
SvaraCitera

julia_92:

i alla fall vad jag har hört det som. 🙂

Det stämmer inte iaf, skyddet påverkas inte


   
SvaraCitera