Aviseringar
Rensa alla

Myskväll


Ämnesstartare

Under en tid har jag träffat en kille som kommer hem till mig då och då. Vi myser - har sex - tar en dusch tillsammans. Men jag skulle vilja göra något mer. Något som gör det mer speciellt. Som en myskväll. Tips? [love]


   
Citera

Låter ju som om ni redan har myskvällar? [blush]


   
SvaraCitera

Gör det ni redan gör, men på kvällen?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller kör på film. Något jag tycker brukar vara trevligt är att försöka se en film tillsammans när båda är lite småkåta, men med regeln att kläderna stannar på tills eftertexterna börjar. När de börjar är man mer än småkåt så att säga.


   
SvaraCitera

tänd levande ljus osv, och så finns det ju massa massageoljor och skit man kan kleta runt med. och kroppschoklad såklart[bigcheers]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Ha sex igen?


   
SvaraCitera

tevespel, typ mariokart


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Maxloser:

tevespel, typ mariokart

[love]


   
SvaraCitera

Maxloser:

tevespel, typ mariokart

[bigsmile] eller låt henne se på när du spelar igenom devil may cry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Eller kör på film. Något jag tycker brukar vara trevligt är att försöka se en film tillsammans när båda är lite småkåta, men med regeln att kläderna stannar på tills eftertexterna börjar. När de börjar är man mer än småkåt så att säga.

JJäääääääävlar vad erfaren kille


   
SvaraCitera

JacobK:

JJäääääääävlar vad erfaren kille

[confused] Försökte du vara tuff, dryg och sarkastisk nu eller? Om det var det du försökte så failade du rätt hårt måste jag säga.


   
SvaraCitera

Maxloser:

tevespel, typ mariokart

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

[confused] Försökte du vara tuff, dryg och sarkastisk nu eller? Om det var det du försökte så failade du rätt hårt måste jag säga.

Tycker bara att det är riktigt häftigt att du varit med om så mycket och vill dela med dig


   
SvaraCitera

Natalia91:

Under en tid har jag träffat en kille som kommer hem till mig då och då.

Ni låter som KK:s
Är du kär i honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbakadkanin:

Ni låter som KK:s
Är du kär i honom?

Ja, jag är kär i honom!


   
SvaraCitera