Aviseringar
Rensa alla

Mysmatchen olw chips 2011


Knuvel
Ämnesstartare

Som ni har märkt så har mysmatchen dragit gång år igen. Dessa tre finalist smaker finns redan köpa i butikerna. Den smak som får flest röster innan perioden är över. vinner och det blir den smaken som får stanna kvar som standard sortiment. Har någon av er smakat dessa smaker och röstat än? så passa på gör det! [crazy]

ÄNDRAT 2011-10-27 12:45

ÄNDRAT 2011-10-27 12:45

ÄNDRAT 2011-10-27 12:45
gå in här: http://mysmatchen.se/


   
Citera
Ämnesetiketter

Knuvel:

Som ni har märkt

Nej?


   
SvaraCitera

/care.
Äter ej chips, så kommer ej att rösta.


   
SvaraCitera

Inga, smakade surkräm och italiensk cheese, blev besviken, smakar lika lite som alla andra chips


   
SvaraCitera

Knuvel:

Sourcream and Italian cheese (Du röstade på detta alternativ)

har bara ätit den och kebabdrömmen, och den var lätt godast.


   
SvaraCitera

dock är detta
Image

mina favoritchips [smile]


   
SvaraCitera

Finns franska örter kvar? Det var en smak jag gillade.


   
SvaraCitera

Knuvel:

Salt and vinegar (Du röstade på detta alternativ)

dessa är vidrigast i världen! hoppas de blir en del av det ständiga sortimentet.


   
SvaraCitera

finns inga goda chips


   
SvaraCitera
Knuvel
Ämnesstartare

Själv röstade på Kebabchipsen! jag tycker den är godast! Sourcreme och Italian chesse innehåller parmesan lite svartpeppar jag smakat den men känner igen smak av parmensan den bara som vanlig sourcream and pepper chips som vi redan har fast finräfflad ingen ny smak alltså. Salt vineger smakar som andra salt vineger smak den är vidrigast! godast är Kebab chipsen som jag hoppas vinner! som röstade på [crazy]


   
SvaraCitera

tlaltecuhtli:

dessa är vidrigast i världen! hoppas de blir en del av det ständiga sortimentet.

Tycker de är rätt okej, men håller med om att de är lite av en aquired taste. Hatade från början, liksom alla andra bra saker.


   
SvaraCitera
zIGGE

Dräparen:

mina favoritchips

jaa??+ så goda. alla estrella chips 10kr styck på ica maxi skövde i helgen.

Köpte den för att testa och Ooommmg smöklök orgazm???


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Tycker de är rätt okej, men håller med om att de är lite av en aquired taste. Hatade från början, liksom alla andra bra saker.

att äta chips för att lära sig tycka om chips känns lite som motsatsen till syftet med chips. det självklara valet borde vara sorten med störst andel glutamat. fast en av mina kompisar brukar äta dem, så kanske vänjer mig med tiden.


   
SvaraCitera

tlaltecuhtli:

att äta chips för att lära sig tycka om chips känns lite som motsatsen till syftet med chips. det självklara valet borde vara sorten med störst andel glutamat. fast en av mina kompisar brukar äta dem, så kanske vänjer mig med tiden.

Hehe beror på situationen. Lärde mig gilla bara för att farsan brukade köpa den äckliga smaken för att få ha sina chips ifred. Det fick han inte. [badgrin][crazy]


   
SvaraCitera

zIGGE:

jaa??+ så goda. alla estrella chips 10kr styck på ica maxi skövde i helgen.

Köpte den för att testa och Ooommmg smöklök orgazm???

förstår precis hur du känner [bigcheers][y]


   
SvaraCitera