Aviseringar
Rensa alla

Myter om mods! (Fråga på!)


Ämnesstartare

(Stoppljus är en flerfaldigt hyllad forumforskare vars upptäckter och avslöjanden har väckt rubriker världen över. Han är mest känd för sin bok "Modsens undre värld".) 

inga personliga angrepp är tillåtna!

..........................................

 Välkommen till min myter om mods tråd! Här ska jag svara på frågor om mods, och även dela med mig av min kunskap av dessa mytomspunna varelser! Vi ska även bryta ner och diskutera olika myter som uppkommit genom åren. Min fakta har jag samlat på mig genom mina år som upptäcktsresande och forskande forumanvändare. Mina källor är därmed fullt pålitliga! 

(Ha dock i åtanke att mods inte alltid är onda, på detta forumet tillexempel tycks modesen ha lämnat sina naturliga instinkter bakom sig och därmed skapat någon slags typ av "god mod".  Dessa påstående gäller därmed inte för detta forum!)

Myt nr: 1 "Mods har ingen humor" (bekräftad)

Mods livnär sig enbart på att suga det roliga ur inlägg som postas på forum (helst ska dom även lägga en spydig kommentar om hur dum användaren ifråga är.) 

Så för att sammanfatta det, jo visst har mods humor dock inte den sorten som vanliga dödliga skulle förstå sig på.

............................................

Myt nr: 2 "Mods har ingen spegelbild" (falsk)

Tro det eller ej men mods har faktiskt en spegelbild! 

...........................................

Myt nr:3 "Enda settet att döda en mod på är med en påle" (falsk)

Denna myt är den mest skrattretande av all myter jag hört genom mina år!  För att döda en mod finns det bara ett sett, nämligen att vinna en forum diskussion.  Om en mod skulle förlorar en sådan dör den omedelbart. Hur du ska klara detta är däremot en helt annan fråga.. 

...........................................

Kommer svara på frågor så ofta jag kan, så passa på!


   
Citera

Är det sant att moderatorer kan dividera med 0 och vet den sista decimalen i π? Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg:
Är det sant att moderatorer kan dividera med 0 och vet den sista decimalen i π? Förvånad

nej. mods förstår sig inte på våra matematiska begrepp, utan har ett eget system för detta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På UM har man sex med dom Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
På UM har man sex med dom Cool

har inte haft tillfälle till att studera våra kära um mods ännu. men detta kan mycket väl stämma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:

har inte haft tillfälle till att studera våra kära um mods ännu. men detta kan mycket väl stämma!

UM mods är goa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

UM mods är goa!

detta håller jag med om! tar mig friheten att hänvisa till ett stycke ur min text.

"(Ha dock i åtanke att mods inte alltid är onda, på detta forumet tillexempel tycks modesen ha lämnat sina naturliga instinkter bakom sig och därmed skapat någon slags typ av "god mod".  Dessa påstående gäller därmed inte för detta forum!)"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus: modesen

moedesen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha jag är väl förfan skitrolig, hallå ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Haha jag är väl förfan skitrolig, hallå ?

-shh.. skräm inte iväg den!
är det verkligen en livslevande mod vi har nöjet att få betrakta? om detta är sant kan du väl bidra med lite kunskapen om um modsen?

inget av dessa påståenden gäller um mods! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:

-shh.. skräm inte iväg den!
är det verkligen en livslevande mod vi har nöjet att få betrakta? om detta är sant kan du väl bidra med lite kunskapen om um modsen?
(..Dessa påstående gäller därmed inte för detta forum!)

Vi är jätteroliga och jättesnälla, det är allt jag kan bidra med just nu. Och juste, vi är rätt coola också, ibland. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vi är jätteroliga och jättesnälla, det är allt jag kan bidra med just nu. Och juste, vi är rätt coola också, ibland. Rodnar

inget av dessa påståenden gäller um mods! Hjärta


   
SvaraCitera
Åtta

Jag som varit mod men sedan sagt upp mig, har jag fått tillbaka mitt sinne för humor eller är det för alltid förlorat?

F.ö. är det omöjligt att vinna en forumdiskussion mot en moderator. Vi låser bara tråden om diskussionen inte skulle gå vår väg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:
Jag som varit mod men sedan sagt upp mig, har jag fått tillbaka mitt sinne för humor eller är det för alltid förlorat?

F.ö. är det omöjligt att vinna en forumdiskussion mot en moderator. Vi låser bara tråden om diskussionen inte skulle gå vår väg.

ja, så fort du lämnar mod livet bakom dig återkommer din humor. men det tar tid, du kan räkna med minst 5 år innan du är helt återställd (om du någonsin blir det). har pratat med många fd mods som fortfarande inte kan låta bli att "låsa" folks "inlägg" i verkligheten. 

ja modsen blivir mer medvetna med tiden.


   
SvaraCitera