Aviseringar
Rensa alla

Myter om mods! (Fråga på!)


Ämnesstartare

mrman:

Alla vill ligga med mods, synd att du har fru och inte är mod längre Galen

ja detta stämmer faktiskt! ibland tillåter sig mods till att ha sexuella relationer med "användare" som dom kallar oss. även om dom verkar upphetsade, vill dom oftast ha något i utbyte. var inte förvånad nästa gång du försöker logga in och ditt konto är kapat! kom inte och säg att jag inte varnade dig.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoppljus:

ja detta stämmer faktiskt! ibland tillåter sig mods till att ha sexuella relationer med "användare" som dom kallar oss. även om dom verkar upphetsade, vill dom oftast ha något i utbyte. var inte förvånad nästa gång du försöker logga in och ditt konto är kapat! kom inte och säg att jag inte varnade dig.. 

alltså många på UM känner varandra irl också så är inte så konstigt att det liggs lite här och där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

9fKOJs9.jpg

SPERMA666:
Min personliga erfarenhet av mods är att de ofta är helt cp. Typ att de inte får någon uppmärksamhet utanför internet och får hybris över att ha någon form av auktoritet. 

Ju mindre mods desto bättre.

tycker jag absolut inte stämmer, många mods är faktiskt riktigt trevliga och är bara en person som liksom många andra fallit för ett forum och vill hjälpa till. 
sen tycker jag inte att det är något negativt med att vara nördig heller. 


   
SvaraCitera
Åtta

SPERMA666

Ju mindre mods desto bättre.

Tillåt mig presentera den ultimata moderatorkåren:
Gang_members_midgets.jpg


   
SvaraCitera

Åtta: Tillåt mig presentera den ultimata moderatorkåren:

Måste då vara om det är en liten mus och ett stort tangentbord som slåss.(alt sexakten)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPERMA666: Typ att de inte får någon uppmärksamhet utanför internet och får hybris över att ha någon form av auktoritet.

I mitt fall är det nog att jag fått för mycket uppmärksamhet utanför och för lite på internet så då vill jag bli auktoritet här också!


   
SvaraCitera

Åtta: Jag som varit mod men sedan sagt upp mig, har jag fått tillbaka mitt sinne för humor eller är det för alltid förlorat?

fast du hade modhumor redan innan du blev moderator 😉


   
SvaraCitera

mrman:
På UM har man sex med dom Cool

tsss, så var det ju bara förr i tiden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tsss, så var det ju bara förr i tiden!

Det kan hända igen.


   
SvaraCitera

Burg:
Bra tråd trodde den skulle vara keff

tyckte den tappade när det plötsligt stod "det här gäller inte um mods"


   
SvaraCitera

mrman:

Det kan hända igen.

att det kan hända betyder varken att det kommer att hända eller att det är vanligt förekommande hörru!


   
SvaraCitera

Åtta:

Tillåt mig presentera den ultimata moderatorkåren:
Gang_members_midgets.jpg

Jag till höger där RodnarCool

Blivande_japan: tsss, så var det ju bara förr i tiden!

Höhöh


   
SvaraCitera

Miceparade: Höhöh

funderar över om du döljer ngt nu......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

att det kan hända betyder varken att det kommer att hända eller att det är vanligt förekommande hörru!

Det beror nog mest på vilka som är mods atm. 


   
SvaraCitera

mrman:

Det beror nog mest på vilka som är mods atm. 

tror d har med um's ändrade kultur att göra. det är um-invandringens fel!


   
SvaraCitera