Aviseringar
Rensa alla

Mytomaner, underbara typer


vad gulligt


   
SvaraCitera

Hade en kompis som var mytoman. Hon ljög bl.a om att hon hade fått bröstcancer och var tvungen att operera bort sitt ena bröst akut på stan, att hon hade en halvsyster i Norrland som vägde 170 kg och hade stomipåse samt att hon var inavel för att hennes morfar hade fått barn med sin moster.


   
SvaraCitera

Nej, gillar dem inte alls. Tycker bara att de är obehagliga ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns en här jag bor som berättade att sin pappa hade fått sitt huvud bortblåst av en bazooka, men han satte tillbaka huvudet sen - och överlevde.
Han har även sagt att hans pappa döda en isbjörn i centrala newyork - med en kniv.

Hans pappa är den tyngaste.


   
SvaraCitera

tycker mytomaner är mest patetiska...

Har hört en som sa att han som 7-åring dödade två fullvuxna män med en fruktkniv (i spanien) och att han därefter bara får besöka spanien högst 4 veckor varje sommar[tired]


   
SvaraCitera

En bekant till mig är mytoman. Han verkar ha jäkligt dåligt självförtroende och hittar ständigt på felaktiga saker om andra för att sätta sig själv i bättre dager. De enda vänner som han har lyckats behålla är dem han "mutat" till sig (jag var länge en av dessa).


   
SvaraCitera

Jag kände en sådan sak förr.

Kan ge ett exempel, [cute] Han sa en gång att han försökt bryta sig in i min port och fått en fin polistrupp efter sig (en vecka tidigare) För att undkomma dem bröt han sig in i en bil och flydde från dem i en lång biljakt. Under hemvägen hade han sett en tjejkompis som höll på att dö, så han räddade livet på henne och lät henne åka med. Sedan sladdade bilen av vägen och han bröt benet. Men han gick utan problem.

När jag sedan sa vad jag hade gjort samma kväll (kikade på en film som gick på tv) Då hade han gjort samma sak.

... osv


   
SvaraCitera

LEINAD_DANIEL:

Har du några roliga historier en mytoman har sagt till dig?

Jag hade en tekniklärare i högstadiet som kastade ur sig dem mest fantastiska historierna! Bör noteras är att karln är omkring 50 bast och att han aldrig nånsin ens log när han berättade dessa historier, trots att samtliga i klassen höll på att garva skiten ur sig. Han såg alltid helt frågande på oss.

Några Guldkorn:

Elev: "Tjenare Sten, läget? du ser lite trött ut?"
Läraren aka Sten: "Mja känns lite sådär, jag meckade lite med bilen i morse innan plugget och domkraften råkade flyga bort så jag fick hela biljäveln i huvudet."
10 elever i klassrummet sitter och vrålgarvar, läraren är helt iskall.

Någon sorts diskussion om Jakt under en lektion mynnade ut i att läraren lugnt och sansat förklarade att han någon gång under "förra veckan" hade "skjutit en isbjörn med en kalashnikov i sin källare"
följt av att björnen minsann hade varit en seglivad jävel, han hade nämligen fått ladda i ett extra mag innan han fick kol på skiten.

Tjej i klassen: "Fett nice, jag hittade en tia i en buske på vägen till skolan idag :D"
Läraren kände sig bemästrad och drog genast, med gravallvarlig min, till med att han hade hittad 12 cyklar i en buske på vägen till skolan som nu stod hemma på hans tomt.

Jag orkar inte skriva mer, men jag minns otaliga av dessa storys


   
SvaraCitera

tror en i min klass sa att en lärare skulle ge han mvg i 9:an om han ägna en kväll med lärarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade en på högstadiet, kommer inte ihåg så mycket nu men han hade bla. annat dragit ur sladden till sitt play station och han kunde fortsätta spela.


   
SvaraCitera

Min kompis ljuger för att få sympati från alla.
Det är så otroligt störande att lyssna om alla gånger hon blivit våldtagen, förföljd och hennes magsjukdom som gör att hon inte överlever året. (Den körde hon med förra året, och vad gör hon? LEVER![mad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youtubeklippet [love][love] fan va skön grabb x)


   
SvaraCitera

Tuttilifruttili:

Den körde hon med förra året, och vad gör hon? LEVER

ahahhaha [love]


   
SvaraCitera

Det finns en som ständigt måste förklara varför hans ena ben är kortare än det andra. En historia han drog var att han var spion åt ryssarna och blev skjuten i benet.


   
SvaraCitera

Jag var på en fest hos en snubbe som var mytoman en gång.
Efter några timmar sa han att han var tvungen att gå och jobba men att hans kusin skulle komma tillbaka och "hålla i" festen.
Några minuter efter att han hade gått kom han tillbaka igen, med ombytta kläder, pratade på engelska och påstod sig vara sin kusin.

[party][party][party]


   
SvaraCitera