Aviseringar
Rensa alla

NÄEeeee


Ämnesstartare

Näe bara.

Vad gör ni en dag som denna? Jag äter julmatsrester i ett par supersköna mjukisbrallor jag fick i julklapp och lyssnar på Hanna Hellquists radiokrönika om sin pappas självmord. Livet är så jävla skört. Jag bytte nyligen ramen på bilden på pappa och hans barn ovanpå hans öppna spis. Undrar om pappa skulle titta på den bilden innan han skulle ta livet av sig. Fast han är inte den typen. Fast finns det en sådan typ? Äh.

Mmmm vad gör ni?? Jag har hittat en jätterolig serie.

Nu kom min pappa hit. Han har handlat en jätteful liten stereo.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag sitter just nu och häckar vid min dator, iklädd mycket sköna boxershorts.

Siktet är inställt på ett besök till Ica, där jag ska panta flaskor och burkar, och sedan handla lite saker och återgå hem. Ska troligtvis läsa vidare i min "starta företag"-bok och hoppas att jag kan få den där geniala idéen som gör mig ekonomiskt obereoende! Det är nog allt för nu... I think!


   
SvaraCitera

Sitter vid en laptop och kollar på youtube-prenumerationer. Har as tråkigt faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

as tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är på jobbet, jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni är så jävla djupa pojkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du då? Är du djup?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ni är så jävla djupa pojkar

passaro:

Du då? Är du djup?

You took the words right out of my tangentbord!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

You took the words right out of my tangentbord!

You know what they say about great minds, babe...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
kachin

Vad mysigt med mjukisbrallor isola.
Jag åkte till affärn
Tänkte köpa lax
Fiskhandeln var stängd
Så fick köpa fryst firre
Helt okej ändå
Sen såg jag på anslagstavlan att tre små söta kattungar bortskänkes, synd bara att jag är en egoistisk person som inte kan ta hand om levande varelser sådär [cute]
Kram pårey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Fiskhandeln

göteborgigt

kachin:

Sen såg jag på anslagstavlan att tre små söta kattungar bortskänkes, synd bara att jag är en egoistisk person som inte kan ta hand om levande varelser sådär [cute]

äru väl inte
hemskt att bara skänka bort katter sådär, bidrar verkligen till deras slit och slängstatus i samhället.

kachin:

Vad mysigt med mjukisbrallor isola.

ja-aa
ska gå ut snart vill ha på mig dem då med men det är nog lite för trashigt även för mig


   
SvaraCitera
kachin

isola:

göteborgigt

"det är så vi gör det här i stockholm" /petter lr nån
tänkte jag på när du skrev sådär

isola:

äru väl inte
hemskt att bara skänka bor sådär, bidrar verkligen till deras slit och slängstatus i samhället.

gillar inte att de är slit och släng =(
men de kanske tänkte att kärlek inte går att köpas för pengar? o bättre de får ett nytt hem de blir bättre omhändertagna i...

isola:

ska gå ut snart vill ha på mig dem då med men det är nog lite för trashigt även för mig

det är klurigt det där, har hänt att jag gått ut så ibland, tror det är ok att du gör faktiskt


   
SvaraCitera
gulan

isola:

Mmmm vad gör ni?

har gått och funderat på samma grej i snart en vecka.. Jag och typ min bästa killpolare i klassen är allänt kramiga av oss och sen vi började har alla sagt att vi ska bli tillsammans vilket är sjukt jobbigt då jag inte seer på honom på det sättet.. Trots att han säger att han inte känner nåt så tror jag att han gör det.. Nåt tips vad som helst så att han säger hur det är på riktigt? han byter oftast ämne om det komemr upp..


   
SvaraCitera

isola:

ni är så jävla djupa pojkar

[rolleyes]

Kanske inte vill skriva exakt vad man gör tänker eller känner [rolleyes]


   
SvaraCitera