Aviseringar
Rensa alla

NÄEeeee


Ämnesstartare

kachin:

men de kanske tänkte att kärlek inte går att köpas för pengar? o bättre de får ett nytt hem de blir bättre omhändertagna i...

men är de seriösa så är de beredda att betala också. nu kan ju folk utan någon som helst ekonomi ta dem 🙁

tevepro:

Kanske inte vill skriva exakt vad man gör tänker eller känner [rolleyes]

aka du runkar [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulan:

en vi började har alla sagt att vi ska bli tillsammans vilket är sjukt jobbigt då jag inte seer på honom på det sättet.. Trots att han säger att han inte känner nåt så tror jag att han gör det.. Nåt tips vad som helst så att han säger hur det är på riktigt? han byter oftast ämne om det komemr upp..

Ser du inte honom på det sättet så gör du inte, strunta i vad de säger. Man kan ju kramas en massa med folk utan att vilja ha en kärleksrelation med dem.


   
SvaraCitera

isola:

aka du runkar

ännu en gång befäster du att du är har en fixering vid sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sex-sola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

ännu en gång befäster du att du är har en fixering vid sex.

eller att jag inte har högre tankar om män [sad]


   
SvaraCitera

isola:

eller att jag inte har högre tankar om män

allt det här med crazy cat lady makes sense now...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mmmm vad gör ni??

Planerar nästa UM-år. Har planer på att bli ännu mer dryg & elak. Men måste hitta ett schysst, lite diskret tillvägagångssätt så att jag kan hålla mig under moderator-radarn och ej bli låst. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

allt det här med crazy cat lady makes sense now...

det är bara riktigt modiga människor som vågar trotsa min kattarmé och komma nära mig


   
SvaraCitera
kachin

isola:

men är de seriösa så är de beredda att betala också. nu kan ju folk utan någon som helst ekonomi ta dem 🙁

Aha sant [sad] men man kan ju ta hand om dom även om ekonomin är ganska knaper? eller...

är stereon far köpte bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Aha sant [sad] men man kan ju ta hand om dom även om ekonomin är ganska knaper? eller...

man måste ju ha råd att ge dem mat och veterinärvård [sad]

det är den nog. får kika på den senare. eller lyssna, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Planerar nästa UM-år. Har planer på att bli ännu mer dryg & elak. Men måste hitta ett schysst, lite diskret tillvägagångssätt så att jag kan hålla mig under moderator-radarn och ej bli låst. [party]

jaha det låter ju.. ja
du är väl inte dryg och elak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du är väl inte dryg och elak

Jag har för första gången i mitt liv hittat något som tillfredsställer mitt psyke. Jag är skapad av djävulen & skickad hit i syfte att göra livet ett helvete för vissa.

På den vägen kan jag bli framgångsrik och lyckas! Kanske verkar helt osympatisk nu men det är inte så illa som det låter.. Skulle aldrig, ALDRIG få för mig att döda någon.. Ingen människa som inte utövar grovt våld i varje fall. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

ulle aldrig,

tror nog att du skulle må bra av någon form utav vårdkontakt i alla fall [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

tror nog att du skulle må bra av någon form utav vårdkontakt i alla fall [sad]

Jag är lika frisk som en höstvind, eller hur tänker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag är lika frisk som en höstvind, eller hur tänker du?

tror nog att du förstår hur jag, och andra som rått dig till det, tänker


   
SvaraCitera