Aviseringar
Rensa alla

Näeeeeeeee


Ämnesstartare

Jag var ju hos tandläkare i måndags och lagade hål. Det gör fortfarande ont och jag såg nu i spegeln att det är ett i den de lagade. Ser väldigt mycket ut som ett hål i alla fall.
Det var skitjobbigt för mig att vara där och nu måste jag dit ÄNNU FLER gånger för att den där korkade bruden slarvade. Har sådan jävla lust att vara ett psycho och ringa hem till henne och påpeka hennes fel. Ska såklart ringa till tandläkarmottagningen också, men de har inte svarat så jag har bara lämnat meddelanden om att de inte gav mig alla papper jag skulle ha eller följde försäkringskassans regler. OCH NU DETTA!!!! Hon är den enda som har det namnet tydligen så jag skulle kunna ringa upp henne och skälla. Eller påpeka detta. (skulle inte ringa och skälla)
Fast det skulle ju kanske inte göra någon skillnad.
BUHUHUHUHUHU
Ska ju såklart ringa tandkliniken imorgon när de öppnat. OM JAG INTE MÖTS AV EN JÄVLA TELEFONSVSVARARE

Kan leta reda på hennes mailadress iof. Och mottagningschefens.


   
Citera
Ämnesetiketter

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan få gå i tandläkarterapi om man är rädd för det


   
SvaraCitera

hål brukar man oftast ej se
har ibland trott att ja haft hål men d har aldrig varit d. tkr ej du ska vara otrevlig innan du vet att det rä hål
säg ba att du har ngt som ser ut att va d så kan du väl få va lite grinig på henne sen om du har rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hål brukar man oftast ej se

sitter de på tanden och inte emellan så kan man se dem om de är stora

Image
fast så ser ej mitt ut iof

Blivande_japan:

säg ba att du har ngt som ser ut att va d så kan du väl få va lite grinig på henne sen om du har rätt

mm fast jag har ändå fortfarande ont där hon skulle ha lagat. den horan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm fast jag har ändå fortfarande ont där hon skulle ha lagat. den horan.

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

[shake]

mm!
en del har hon ju lagat, jag känner ju lagningen men tydligen inte allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns lite väl psycho och ringa hem till någon sådär. eller skicka mail och hoppa på[tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mm!
en del har hon ju lagat, jag känner ju lagningen men tydligen inte allt

ofta du kallar någon hora och korkad brud. du vet ju inte ens med säkerhet vad som är fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör detta istället: (Du röstade på detta alternativ)

Ring mottagningen.

Hade någon av mina kunder från mitt gamla jobb ringt mig hem hade personen ångrat sig rätt snabbt. Jag skulle tro att den här personen skulle reagera ungefär likadant. Tycker du bör kontakta mottagningschefen istället om hon inte skött sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

ofta du kallar någon hora och korkad brud. du vet ju inte ens med säkerhet vad som är fel.

passaro:

känns lite väl psycho och ringa hem till någon sådär. eller skicka mail och hoppa på[tard][tard]

har ju ont där hon lagade och det ser ut som ett hål jag borde åka hem till henne och tvinga henne att kolla i detta nu [cry][cry]

och ja, har hon missat eller slarvat så blir jag såklart sur och nej jag menar inte att hon säljer sig för det
käre värld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla kan göra misstag(om hon nu gjort det övht), hon är också en st människa. chillpill änna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ring mottagningen.

dvärgkastarn:

Tycker du bör kontakta mottagningschefen istället om hon inte skött sig.

ja gud ja, ska göra det. de är dåliga på att svara ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har ju ont där hon lagade och det ser ut som ett hål jag borde åka hem till henne och tvinga henne att kolla i detta nu

nej, ring i morgon.

isola:

och ja, har hon missat eller slarvat så blir jag såklart sur och nej jag menar inte att hon säljer sig för det
käre värld

finns ingen anledning att kalla henne hora.
trodde du var feminist. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

alla kan göra misstag(om hon nu gjort det övht), hon är också en st människa. chillpill änna.

som om du skulle tagit ett chillpill [sad]


   
SvaraCitera