Aviseringar
Rensa alla

Nämn tre viktiga låtar för dig...


hoppsankerstin: Åh, vilken låt Hjärta Pappa spelar och spelade alltid den för mig

Shine on... med Pink Floyd är ett mästerverk. Här är en video från Knebworth i London 1990. Kolla in 18-åriga Candy Dulfer från Amsterdam som lirar saxofon (8.30). Inte helt fel för en 18-årig tjej att få lira ihop med en av världens största rockgrupper.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Lillen

denna låt berör mig mycket. Handlar om inti mobbning.  Och denna låt är lätt den viktigaste låten för mig!


   
SvaraCitera

Rae Sremmurd - No Type --- Den dagen jag lyssnade på den fick mig att älska och bli beroende av bas musik.
Lily Allen - Not Fair --- Får mig att kännas ensam.
Dancing In The Moonlight (Johnny Lectro Remix) --- Får mig att kännas säker.


   
SvaraCitera

stoner:

Shine on... med Pink Floyd är ett mästerverk. Här är en video från Knebworth i London 1990. Kolla in 18-åriga Candy Dulfer från Amsterdam som lirar saxofon (8.30). Inte helt fel för en 18-årig tjej att få lira ihop med en av världens största rockgrupper.  Mycket glad

WOW! Så jäkla grym!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen:
denna låt berör mig mycket. Handlar om inti mobbning.  Och denna låt är lätt den viktigaste låten för mig!

Nästan lite Born to Beat/Btob (kpop) där på slutet men jag gillar inte ena pojkens hundvalpsögon. Annars väldigt fin låt 😀 


   
SvaraCitera

Allting vänder: Jag bråkade med en kompis och jag hade crush på han och vi bröt kontakten och nu ett tag har jag försökt att släppa att vi aldrig blir vänner igen.

Girls: Låten som fick mig att bli en mmer

Bada nakna: Mormor älskar Samir och Viktor och hon sjunger denna låten jätte ofta, det har gjort att jag börjat gilla dom mer


   
SvaraCitera

We Are - Hollywood Undead: Får mig på bättre humör när jag är nedstämd 
Sen så beror det på hur jag mår, vilken låt jag behöver vid just det tillfället


   
SvaraCitera

När en behöver påminna sig själv om vad som är relevant här i livet.


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Charles Berry - Johnny B Goode

Richard Penniman - Good Golly Miss Molly

Hans Andersson - Änglahund


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAAB:
Charles Berry - Johnny B Goode

Richard Penniman - Good Golly Miss Molly

Hans Andersson - Änglahund

Mycket glad 


   
SvaraCitera

Sebastian- Du er ikke alene
Elvis Presley - in the ghetto
R.E.M- losing my religion


   
SvaraCitera

Kryptonite - 3 Doors Down
Betydde mycket för mig under en svår tid i mitt liv när jag tvivlade mycket på om Gud finns eller ej.

Amazing Grace - John Newton
Betytt mycket för mig senaste tiden då tron på Gud handlar om nåden och inte vad jag gjort, gör och kommer att göra. Gillar även den svenska versionen mycket.

You're The Best - Joe "Bean" Esposito
Jag älskade Karate Kid-filmerna och detta var en av låtarna från första filmen. Så magisk och så magiskt bra på alla möjliga sätt!


   
SvaraCitera

hurt- nine inch Nails 
den påminner mig om rick and morty och jag helt enkelt älskar den låten
i was made for lovin you- kiss
kommer ihåg när jag hörde den låten för första gången, var hemma hos en granne på hennes rum och den gör mig lycklig
nutshell med Alice in chains. 
den är bra, lyssna på den


   
SvaraCitera

someone you loved - lewis capaldi får mig att känna att jag är något när ingen kan, får även mig att göra goda gärningar.
pieces - rob thomas får mig att tänka på mitt ex som gick bort tidigare i år då den beskriver lite av min kärlek till honom.
you're the reason - calum scott skulle spela låten för mitt ex på piano. kunde tills halva sen var jag tvungen att sluta och han dog


   
SvaraCitera

Ja, jag tycker faktiskt att Marianne Faithfulls tolkning av John Lennons gamla klassiker är bättre än vad Johns originalversion är.  Cool


   
SvaraCitera