Aviseringar
Rensa alla

nämnde för min mamma att jag hade rökt maja ha ha


Ämnesstartare

framtidstron lever:

Hon förstår att det inte är så farligt, så det gör henne inget.

det förstår itne min mor [crazy]

däremot är hon väldigt öppen för alkohol

vilket e dubbelt tkr jag

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hon verkar inte va ledsen mer iaf XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vilket e dubbelt tkr jag

det är ju inte så konstigt att folk tror det är mycket farligare med allt som är knark, egentligen.

Lounge fact:

hon verkar inte va ledsen mer iaf XD

Vilken tur!
hon kommer nog över det om det bara var en engångsgrej liksom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag berättade för mamma att jag provrökt och feströker ibland (vanliga cigg alltså) så sa hon: "va,men näeee johanna!" jättebesviket. Hon tror nog fortfarande jag är hennes lilla flicka. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

det är ju inte så konstigt att folk tror det är mycket farligare med allt som är knark, egentligen.

mja men sa åt henne att skilja på droger och droger

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

pendu:

Hon tror nog fortfarande jag är hennes lilla flicka. [crazy]

kommer de nog alltid göra [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ingen större koll på hur mina föräldrar kan tänkas reagera på narkotikaintag från min sida, men jag antar att de inte skulle tycka att det var poitivt. Det känns lite meningslöst att berätta det för dem då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

kommer de nog alltid göra

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mja men sa åt henne att skilja på droger och droger

aa! trore det gick in att du inte kommer bli en missbrukare eller så av detta? 😛


   
SvaraCitera

mina föräldrar kom på mig en gång för typ fyra år sen, bodde vid det tillfället hemifrån i liten lägenhet pga. gymnasiet

jag fick flytta hem i en månad och busspendla i en evighet, spendera varje kväll med att plugga matte med pappa

mamma började storgrina och pappa sa "DU LEKER MED DÖDEN!" till mig när de hade kommit på mig, den kvällen var... lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

spendera varje kväll med att plugga matte med pappa

varför matte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han kanske ville se att hans son inte blivit hjärnskadad


   
SvaraCitera

passaro:

varför matte

För att jag fick IG i Matte B och detta berodde ju naturligtvis på haschet. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne skulle nt berätta pga hon mörda mehj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

För att jag fick IG i Matte B och detta berodde ju naturligtvis på haschet.

Ah, på så vis. : D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

aa! trore det gick in att du inte kommer bli en missbrukare eller så av detta? 😛

ha ha hoppas verkligen inte hon tror det


   
SvaraCitera
Åtta

När min mor fick reda på det (berättade ej, utan hon snokade reda på det) blev hon batshit insane, började hysteriskt skrika om hur jag skulle bli som vår f.d. grannes son som var heroinist och tog livet av sig. Sedan sade hon att hon skulle skjuta Penstrokes i knäna med ett hagelgevär (hon var mycket specifik) för att det var "hans fel".

Så länge man är myndig ser jag inte varför man skulle berätta det för sina föräldrar, under förutsättning att man ej längre bor hos dem. Jag tycker att de har rätt att veta vad som eventuellt förvaras i deras hus. Men om man inte bor med dem och inte längre står under deras ansvar så ser jag absolut ingen anledning till att de skulle ha något med det att göra.

Penstrokes:

pappa sa "DU LEKER MED DÖDEN!" till mig när de hade kommit på mig, den kvällen var... lol

Good times! [bigsmile]


   
SvaraCitera