Aviseringar
Rensa alla

När addar ni folk på facebook?


Ämnesstartare

Jag kommer ihåg när man var lite yngre och gick på högstadiet, folk som man aldrig pratade med addade en osv. På senare tid har jag lärt känna mycket fler personer än förrut ochill ju gärna lära känna dem bättre men har inte addat någon av dem på facebook.  Så jag undrar, när brukar ni adda folk på facebook? 

(Kan ju tillägga att  det är såna man hälsar och har kul med om man råkar ses nån gång, men inte som man hittar på saker tillsammans med.)


   
Citera
Ämnesstartare

när man känner sig bekväm att dela sitt liv med en annan <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä men såna man känner och gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
när man känner sig bekväm att dela sitt liv med en annan <3

lol e alltid bekväm

sicilianmind: nä men såna man känner och gillar

Känner ju dem, och gillar dem! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addar typ aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En annan blir ju bara addad. Får liksom aldrig tid, undrar hur det ser ut när man addar...kanske skulle pröva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addar typ aldrig. 
känns märkligt att typ "höhö rolig fest igår vill vara din vän for ever nu äre chill eller????"

addade idag pga fick order om det igår. kändes ändå konstigt ): 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: undrar hur det ser ut när man addar...kanske skulle pröva.

Rullar ögonenRullar ögonenRullar ögonenRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:
addar typ aldrig. 
känns märkligt att typ "höhö rolig fest igår vill vara din vän for ever nu äre chill eller????"

addade idag pga fick order om det igår. kändes ändå konstigt ): 

Nej såklart inte om man träffat dem bara nån gång på fest men det är vissa jag träffar rätt ofta och har bra eller helt ok vänskap med. Ändå känns det "konstigt" att adda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

Nej såklart inte om man träffat dem bara nån gång på fest men det är vissa jag träffar rätt ofta och har bra eller helt ok vänskap med. Ändå känns det "konstigt" att adda. 

ja, men tycker det känns märkligt också. 
alltså menade mer att det känns så även med människor man festar relativt ofta med. halva mitt standard-festargäng har jag inte på facebook pga att addnings-proceduren är jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte man ska göra det. har jämt blivit arg på dom som addat mig och fått lust att döda dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
tycker inte man ska göra det. har jämt blivit arg på dom som addat mig och fått lust att döda dom.

Rullar ögonen


   
SvaraCitera

ddar om jag kommer väldigt bra lverens med ngn på fest, addade vissa klasskompisar också

A


   
SvaraCitera

addar inte folk så ofta, men gör om det är folk jag vill lära känna bättre som verkar allmänt sköna. ibland händer det ju att man addar folk man typ lärt känna också, som typ en av min pojkväns kompisar som jag firat nyår och midsommar med två år i rad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dem som jag känner eller asso vet vilka dem är. (Har snackat med dem)


   
SvaraCitera