Aviseringar
Rensa alla

När är det dags att gå på sin första kur?


Ämnesstartare

dinga:

Vad jag sett dig skriva hittills så verkar du inte så kunnig på ämnet. Då snackar jag inte droids utan träningskunskap.

Jag kan förmodligen mer än dig och alla andra här.


   
SvaraCitera

Bara det att du rekommenderar en kille som vill bygga styrka i triceps att träna bänk, Hur smart är det på en skala?

Ge dig själv 2 år till 🙂


   
SvaraCitera

Men som sagt är det inte mitt val , Jag avråder dig att starta en kur nu.
Det är inte mitt liv och inte min framtid , så vill du agera nu utan kanske egentligen veta vad du trycker i dig så är det HELT och hållet ditt val.

Du kan ju börja att lägga upp kuren du funderar på .

Alltså budget (pengar) Vad du ska ta , Hur mkt , hur länge , Kostschema , träningsschema och tiden efter kuren så kan du ju bevisa att du kan lite :).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig, man kan komma långt på fokusering av träningen och kosten. Att du redan funderar på det är ju bara tragiskt då jag tror du inte kommit någonvart...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter 21 hörde jag annars kan könet skadas allvarligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

Bara det att du rekommenderar en kille som vill bygga styrka i triceps att träna bänk, Hur smart är det på en skala?

Smart?

dinga:

Men som sagt är det inte mitt val , Jag avråder dig att starta en kur nu.

Jag har aldrig planerat att starta en kur inom den närmaste tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obliques:

Aldrig, man kan komma långt på fokusering av träningen och kosten. Att du redan funderar på det är ju bara tragiskt då jag tror du inte kommit någonvart...

Ja det kan man, men för att kunna komma ännu längre så måste man ta till aas, eller hur? Och jag ska som sagt inte börja föräns jag är minst 21 och jag är 18 nu.


   
SvaraCitera

batleth:

dinga: Bara det att du rekommenderar en kille som vill bygga styrka i triceps att träna bänk, Hur smart är det på en skala?
Smart?

Är du seriös? hoppas fan inte du menar vanlig bänk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinga:

Är du seriös? hoppas fan inte du menar vanlig bänk.

Basövningar är det bästa din fjolla. Och man kan köra bänk på många olika sätt.


   
SvaraCitera

Tack äntligen. DU måste lära dig att förklara. Vilken fattning av bänk menar du fjolla?

Klart att basövningar är dom bästa helt klart , därav namnet BAS övningar


   
SvaraCitera

batleth:

Basövningar är det bästa din fjolla.

passar inte riktigt ihop att bögar kallar för fjolla nån annan[tard]. hahahahahahahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Ja det kan man, men för att kunna komma ännu längre så måste man ta till aas, eller hur? Och jag ska som sagt inte börja föräns jag är minst 21 och jag är 18 nu.

Kommer längre än vad? Du kan bli riktigt stor somsagt rent, jag vet itne vart du har fått dina tankar i från men vad jag vet så kan man bli riktigt stor ren. Med AAS kan mycket gå fel, visst mycket kan gå bra också men att fokusera mer på kost och allt vad träning är går det att bli riktigt stor endå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Ja det kan man, men för att kunna komma ännu längre så måste man ta till aas, eller hur? Och jag ska som sagt inte börja föräns jag är minst 21 och jag är 18 nu.

Meh aas är onödigt skippa skiten.
Men vill du riskera att bli steril osv med risk att åka i fängelse så viss go for it 😛


   
SvaraCitera

Tack, men sorry. Anabola steroider är no-no här.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera