Aviseringar
Rensa alla

När är man bisexuell?


Ämnesstartare

Erfaren:

Väx upp. [tired]

När du växer upp inser du säkert att det inte är något dåligt att vara homosexuell, eller bisexuell, eller heterosexuell osv. När du växer upp kommer du säkert inse att man inte ska bry sig så jättemycket om vad andra tycker. När du växer upp inser du säkert att barn på ungdomar.se är elaka. När du växer upp inser du säkert att det inte är värt att må dåligt för att en gäng främlingar retas [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

NEVER!
:p

Fan vad jag skratta [crazy] Bäst bild [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norse Rite:

Fan vad jag skratta [crazy] Bäst bild [y]

[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

om man själv känner att man är bi så är man bi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Ja jätteroligt att mobba folk och få dem att må dåligt...

varför skulle du må dåligt av att höra att du är bög om du nu tror att du är bisexuell [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All great novels, all true novels, are bisexual (Hej, Horace. Där fick jag dig allt. Men orka. Alltid. Tid Tid)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

varför skulle du må dåligt av att höra att du är bög om du nu tror att du är bisexuell [shake]

För att alla är homofober som skulle sluta umgås med mig om jag var bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

För att alla är homofober som skulle sluta umgås med mig om jag var bög?

[sad]


   
SvaraCitera

Ta fram en tärning. Får du ett jämnt nummer är du bisexuell, men får du ett udda nummer är du inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

För att alla är homofober som skulle sluta umgås med mig om jag var bög?

Alla dina vänner? Men då är de ju inte riktiga vänner alltså inget att ha, skit i dom och skaffa riktiga bra vänner istället som inte är omogna. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Alla dina vänner? Men då är de ju inte riktiga vänner alltså inget att ha, skit i dom och skaffa riktiga bra vänner istället som inte är omogna. [smile]

Ja, alla i min klass och typ alla på skolan. Och jag måste fan klara av skolan och tycker det är jobbgit som det är utan att vara utfryst. SÅ kommer aldrig säga sanningen till nån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Ja, alla i min klass och typ alla på skolan. Och jag måste fan klara av skolan och tycker det är jobbgit som det är utan att vara utfryst. SÅ kommer aldrig säga sanningen till nån.

vilken töntig skola du går i då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

vilken töntig skola du går i då

Vet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

vilka har du mest fördommar mot, bögar eller bisexuella? Vilka gillar du mest?

jag har inga fördomar. homosexuella killar är heta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

medan_man_kan:

jag har inga fördomar. homosexuella killar är heta

Det var nog en fördom [smile]


   
SvaraCitera