Aviseringar
Rensa alla

när är man för liten för um


Ämnesstartare

stoppa ålderssegregationen, alla ska me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Men dom får ju åka attraktioner på nöjesfält som inte längre människor kan åka... världen är inte rättvis! [blush]

Fair enough. De små får åka special rides, och vi stora får hänga på UM!


   
SvaraCitera
mynona

framtidskon:

stoppa ålderssegregationen, alla ska me

Så tycker jag.


   
SvaraCitera

Myksa:

När man har mindre snopp än 20 centimeter. Då är man definitivt för liten för UM.

Mina empiriska undersökning säger att stora delar av um skulle behöva avregga om en sådan regel gällde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker vi ska ha en minimuminkomst istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Mina empiriska undersökning säger att stora delar av um skulle behöva avregga om en sådan regel gällde.

[bigsmile]
Då får vi väl vara trevliga och bara fråga alla istället. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tycker vi ska ha en minimuminkomst istället.

Anstränger du dig för att vara så dryg eller är du det helt naturligt?


   
SvaraCitera

Myksa:

bara fråga alla istället.

om deras penislängd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

passar in

?

Alla som vill får vara med! Om ungdomar.se plötsligt börjar attrahera 10-åringar så lär det bero på att 10-åringar av nån anledning känner gemenskap och får intellektuellt/socialt utbyte av att hänga här. Dissa inte de unga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Alla som vill får vara med! Om ungdomar.se plötsligt börjar attrahera 10-åringar så lär det bero på att 10-åringar av nån anledning känner gemenskap och får intellektuellt/socialt utbyte av att hänga här. Dissa inte de unga.

syftar ju inte direkt på något förbud för personer av en viss ålder att vistas här, men det har pratats rätt mycket i perioder om vilken ålder man måste uppnå för att det ska bli uppenbart creepy att hänga på ett forum vid namn ungdomar.se. och ser man på en ålderskurva över medlemmarna så är den knappast jämnt fördelad, så det verkar ju som om det går en löst dragen gräns nånstans runt, ja, kanske 14-15. det finns väl rätt få aktiva medlemmar som är yngre än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det verkar ju som om det går en löst dragen gräns nånstans runt, ja, kanske 14-15. det finns väl rätt få aktiva medlemmar som är yngre än så.

Tror jag fattar lite bättre vad du menar nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Anstränger du dig för att vara så dryg eller är du det helt naturligt?

All natural baby!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

om deras penislängd?

Ja precis. Betydligt snällare och så förlorar vi inte större delen av alla medlemmar. [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Ja precis. Betydligt snällare och så förlorar vi inte större delen av alla medlemmar.

[bigsmile]
Det är sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

medlemmar.

Jag blev sugen på att ta med en måttstock och försöka mäta alla när de pissar bara för att se hur många som inte bryr sig!


   
SvaraCitera