Aviseringar
Rensa alla

när är man gammal?


Ämnesstartare

hej
Jag är en tjej på 22 år som har en kille som är 31 år och han gillar väldigt unga tjejer.

 

Han googlar på tjejer som är 18-19 (alltså han gillar tonåringar....) och innan vi blev tillsammans chattade han med tjejer i åldern 15-19 typ (det var 3 år sen vi blev tillsammans)
Han får mig att känna mig som att jag är en gammal tant.
Han kallade även mig för kärring här om dagen när vi bråkade och det fick mig att känna mig ännu mera gammal.
Innan kallade han mig gumman osv sånna där gulliga saker när jag var "ung" nu kallar han img aldrig det längre trotts att jag har sagt att jag gillar när han kallar mig de... antagligen för att han tycker jag är för gammal för att bli kallad de.
Nu tycker säkert vissa av er att jag är sjuk i huvudet men denna jäkla kar har järntvättat mig tottalt och jag känner mig så äcklig och gammal...
när kan man egentigen kalla sig gammal? eller när slutat man vara ung?
tack för svar...

 


   
Citera
Ämnesstartare

Du är inte gammal. Sen är det svårt att säga när man blir gammal, men du är inte gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han kanske är hebefil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är herbefil... men det vägrar han att erkänna.
och pga att han är det får han mig att känna mig som om jag vore världens gammlaste tant 🙁 🙁


   
SvaraCitera

amsi:
han kanske är hebefil

xakt d ord1 tänkte jag skriva


   
SvaraCitera

melalala:

han är herbefil... men det vägrar han att erkänna.
och pga att han är det får han mig att känna mig som om jag vore världens gammlaste tant 🙁 🙁

om han är det på riktigt så borde han väl snart tappa intresset för dig..?

(skriver ej för att va taskig, men tänker att det kanske är bättre att göra sig av med honom innan det så du slipper gå runt å va ledsen i onödan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

xakt d ord1 tänkte jag skriva

coolt gr8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vid 25 typ


   
SvaraCitera

vid 40?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"gammlaste"
Från en 22-åring!? >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm men det e för jag e dum i huvudet jag skriver "gammlaste" istället för gamlaste.
Det har min kära herbfil till kille talat om för mig! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte gammal.


   
SvaraCitera

Äldsta. 

Vrf e du tillsammans med en gammal kille som verkar vara en idiot?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa: "gammlaste"
Från en 22-åring!? >.<

"Kar" samt "Järntvättat"Glatt skålande

Han är ju bra mycket äldre än vad du är, hur kan du då känna dig gammal? Allt hans "googlande" är ju historia, nu får du relatera till eran relation - vilket innebär att du är ung, inte gammal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll -.-


   
SvaraCitera