Aviseringar
Rensa alla

när är sista chansen att göra nya saker?


Ämnesstartare

df rqp: men det är hemskt när krisande människor försöker vara frisläppta och avslappnade på ett schematiskt, metodiskt sätt.  då föredrar jag ärlig konservatism.

hmmm ja det kan iofs hålla med om. Så vi kan säga att det är väldigt individuellt hur man ska hantera sina begränsingar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan:

hmmm ja det kan iofs hålla med om. Så vi kan säga att det är väldigt individuellt hur man ska hantera sina begränsingar? 

jo men det är så tråkigt att ge upp på sambanden och bara hänfalla åt slump


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: jo men det är så tråkigt att ge upp på sambanden och bara hänfalla åt slump

Hur menar du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan:

Hur menar du då?

som man gör när man säger "det är individuellt hur man ska hantera sina begränsningar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: som man gör när man säger "det är individuellt hur man ska hantera sina begränsningar".

Hur hänfaller man sig åt slumpen då? Det betyder väl bara att var och en känner sig själv bäst. Men samtidigt att man dessutom inte ska gräva ner sig i sin a begränsningar för mycket kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan:

Hur hänfaller man sig åt slumpen då?

man säger att det inte finns någon gemensam orsak, man kan inte dra några statistiska slutsatser, det är upp till varje enskilt fall, bortom iakttagbara mönster.

slump


   
SvaraCitera
Exner

När hustrun är i åttonde månaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det senaste jag har förstahandsinformation om är typ 26,7 års ålder eller något sånt, gjorde nya saker så sent som i fredags. tror inte att jag gjort något genuint banbrytande nytt sen dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
det senaste jag har förstahandsinformation om är typ 26,7 års ålder eller något sånt, gjorde nya saker så sent som i fredags. tror inte att jag gjort något genuint banbrytande nytt sen dess.

vad gjorde du då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när är första chansen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae:
när är första chansen?

tror det slutar mer abrupt än det börjar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gubben d e aldrig försent = ) du kan göra nya saker på dödbädden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

tror det slutar mer abrupt än det börjar

slutar chansen att göra gamla saker samtidigt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

vad gjorde du då

du hade vetat om du deltagit. men det var något jag aldrig gjort förut som bryter radikalt mot grejer jag tidigare gjort, så det bör väl klassas som nytt utan problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

När hustrun är i åttonde månaden.

Galen


   
SvaraCitera