Aviseringar
Rensa alla

När allt känns fel..


Ämnesstartare

vad ska man göra? Jag vill gilla någon, va med någon normal person men alla omkring är idioter och samtidigt har man värsta tonårsdepressionen (jag är fel, ful, ingen vill ha mej, jag kommer dö som en oskuld tant o liknande). Jag vet att det inte stämmer och att mitt liv är bra, att jag borde uppskatta allt av det, men kan inte[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

va med någon normal person

dåligt mål då det aldrig kmr att ske då ingen är normal 😛

kärleken kmr ngn dag =) oroa dig inte 🙂 mitt första seriösa förhållande var jag i när jag var 18, o jag antar att du är 14-16år, så bara o vänta ett tag till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

va med någon normal person

dåligt mål då det aldrig kmr att ske då ingen är normal 😛

kärleken kmr ngn dag =) oroa dig inte 🙂 mitt första seriösa förhållande var jag i när jag var 18, o jag antar att du är 14-16år, så bara o vänta ett tag till 🙂

sen är det inget fel med att vara oskuld tills man gifter sig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

dåligt mål då det aldrig kmr att ske då ingen är normal 😛

kärleken kmr ngn dag =) oroa dig inte 🙂 mitt första seriösa förhållande var jag i när jag var 18, o jag antar att du är 14-16år, så bara o vänta ett tag till 🙂

sen är det inget fel med att vara oskuld tills man gifter sig 🙂

Tack för ditt snabba svar:)
jag vet att kärleken kommer, men alltid så får jag värsta ångesten - tänk om jag får vänta många år till.. tänk ifall alla dom åren kommer va som de har varit hittils och inget kommer förändras. Det känns läskigt[censur]
Och ja dedär med oskulden, det stämmer. Jag ville bara ge exempel på vad jag kan få för tankar[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

tänk om jag får vänta många år till

detta har varit en av mina tankar sen det tog slut med mitt ex i somras så du är inte ensam [y]

tjejjjen_där:

Det känns läskigt

det är värt o vänta på kärleken o allt den bär med sig för den är helt underbar 🙂 även om det tar 10 år till så är det värt väntan, men tror inte du kmr behöva vänta så länge till so don't worry [smile]

tjejjjen_där:

Jag ville bara ge exempel på vad jag kan få för tankar[crazy]

hehe 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

banka huvudet i väggen tills du svimmar, sen byter du umgänges krets. så kanske du lyckas


   
SvaraCitera

Leta efter bättre människor, finns alltid bra människor.
Det där med tånårsdepression går att ta sig förbi bara du bestämmer dig för att göra det på riktigt, och inte köra nå jävla halv-grejs mer.
Finns mycket man kan göra. [smile]


   
SvaraCitera
Issen

tjejjjen_där:

Jag vet att det inte stämmer och att mitt liv är bra, att jag borde uppskatta allt av det, men kan inte

Om du inte mår bra så är inte livet bra.

Vare sig kärlek, sex kommer som de gör för de flesta och du inte mår bra nu så är det inte bra... har ingen lösning på det men att hålla på att tänka på att andra har det sämre och inte alls på sig själv är bara konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erik Toast:

Leta efter bättre människor, finns alltid bra människor.

[n] haha hittar aldrig dom ju

Issen:

har ingen lösning på det

[sad] inte jag heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard] känner mig så jävla desperat när jag skriver allt dehär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

känner mig så jävla desperat när jag skriver allt dehär

Är du inte det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Är du inte det då?

Hahhhahahahahhaha fyfaan va kul!

nnoot[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

Hahhhahahahahhaha fyfaan va kul!

nnoo[confused]

Din humor suger lika hårt som din mamma, tyvärr, gör.
Annars är hon duktig! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Din humor suger

Men, jag skämtade ju inte ens [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejjjen_där:

Men, jag skämtade ju inte ens [party]

Precis. Du har ingen humor. Den suger.


   
SvaraCitera