Aviseringar
Rensa alla

När björn Gustafsson blev ond del ett


Ämnesstartare

Det här är en novell jag och min bästa killkompis skrev för två år sedan ungefär. La då ut den på dikta.se.
Vill bara varna för skruvad humor och många sexskämt.Men när vi skrev den var vi bara 13/14

Psykologen prasslade med sina viktiga papper och kikade på Björn över kanten på glasögonen.
"Såå.. berätta allting nu. Från början!" Sa hon allvarligt.
Björn nickade och snyftade till.

"Det började med att jag drack en kopp GRÖNT tee!"
Han vred sig på stolen och placerade sig så att han kunde se ut genom fönstret och slapp se psykologens fula, ojämna tuttar.
Han täntke att hon nog ara haft råd att förstora den ena. Haha, FAAAIL!
Sedan fortsatte han.

"Jag vaknade några ögonblicksenare upp ur den dvala teet försänkt mig i. Handen hade jag mellan benen! Fy faan vad äckligt asså!" Sa han lite bögigt. Men vad MER hade hänt?
Björn försökte minnas....
______________
Tre dagar tidigare:
______________

Björn drack upp sitt te och kände att han verkligen blev jävligt kåt. konstigt, tyckte han men brydde sig inte särskilt mycke.
Han hade ju inte runkat på tio år!
- Neeej, tänk om jag har glömt hur man gör deeet! Pep han förtvivlat.
Sen verkade sömntabletten i teet, och han somnade.
När han vaknade var han ÄNNU kåtare.
- Shit, jag måååste ha något! Mumlade han och såg sig desperat omkring. Han reste sig och guck ut på stan.
Det hade blivit mörkare ute, lade han märke till.
Klockan var säkert runt sju.
Varför inte runt SEX?! Tänkte han och skrattade illvilligt.
Men han kunde inte skratta länge, för han var tvungen att springa in i en gränd och runka lite.
Just som han fick sin enorma utlösning kom ett ägng tjejer förbi. De var allihop jääävligt sexiga fjårtisar med BIG pushup och fem lager foundation.
~Shit, jag förstår inte mig själv!~
Tänkte han.
~jag har alltid tänkt att de bara är jobbbiga och skriker efter en, men de är ju SKIT heta!~
Björn hörde hur en av tjejerna med bitchig och överdrive röst utropade:
- Shit! Jag måste ha någonitng, ska köpa en dricka. Hänger ni med?!
Alla hängde med henne och utom en wannabe som sa att hon ville vänta här.
De andra försvan, och Björn såg hur tjejen ensam blev kvar.
~Åååh, nu jääävlar!~ Tänkte han kåt och smög sig mot henne.
De blonda bebislockarna skumpade gulligt.
Precis när han tänkte slå till henne vände hon sig om och såg honom. Hon skrek, men inte för att hon blev rädd, utan för att hon inte visste att det var Johan Palm som man ksulle vara kär i. Inte Björn Gustafsson.
Björn slog till henne och drog sedan med sig henne ännu längre in i gränden. Han la henne bakom en kontainer och slet upp henne kläder!
Med ett högt stön satte han sig på henne och tryckte våldsamt in sin slemmiga kuk i hennes trånga fitta.
Han körde på fram och tillbaka, upp och ner en stund innan han vände på henne och gjorde samma sak i henens anal.
Det kom lite sperma.
~Äh, skiter väl jag i om hon blir gravid! Det är itne mitt problem.~ Tänkte han bitchigt och tryckte sedan in kuken i hennes mun. I samma stund hörde röster, och han förstod att de andra var tillbaka.
- Aså, hon stack! Jävla wannabe, vågar hon inte dricka eller?! Hördes en ljus fjårtisröst, och de andra hängde med i grupptryckte och mumlade:
- Aaa...
Plötsligt så satte de kurs åt Björns håll. Han knullade fortare och fortare ju närmare de kom, för han ville hinna så mycke som möjligt innan de kom.
- AAAAH!!!!!
Skrek de då de såg honom, och Björn flinade. Denna ågngen för att de VAr rädda!


   
Citera

det där var seriöst typ det sämsta jag läst


   
SvaraCitera

fckme4life:

Psykologen prasslade med sina viktiga papper

fckme4life:

jääävligt sexiga fjårtisar

fckme4life:

Denna ågngen för att de VAr rädda!

fckme4life:

tryckte våldsamt in sin slemmiga kuk

fckme4life:

henens anal.

...


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det där var seriöst typ det sämsta jag läst

Alla vet att borgare inte har någon smak[smile]


   
SvaraCitera

Noboru Wataya:

Alla vet att borgare inte har någon smak

du har lika mkt vettigt att komma med som vanligt ser jag[party]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det där var seriöst typ det sämsta jag läst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som sagt var tretton.. 🙁 får väll skylla på den då. Nu när jag läser den tänker jag bara "wtf" men en sak är skumm, om ni nu hatade den så mycket. Varför tog ni tid i attt kommentera den [confused]

och det är just därför... jag lägger ut del två [badgrin]


   
SvaraCitera