Aviseringar
Rensa alla

När blev du sist mordisk?


Ämnesstartare

Jag menar mordisk på riktigt. Helt beredd att dräpa någon.

Sist jag var mordisk var när jag åkte lokaltrafik i Stockholm med en vän som hade fötterna på sätet mitt emot sig. En tjock, ful kille blev jättearg på henne och sade åt henne att genast ta bort fötterna från sätet i en väldigt otrevlig ton. Jag började gnissla tänder och bråka med mannen och var tvungen att behärska mig väldigt för att han ej skulle råka dö. 🙂

När var ni senast mordiska?

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hmm, kommer och går.. Brukar handla om samma människa, den som har gjort livet ett helvete för mig. Kanske kan vara skönt att få det överstökat någon dag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag när jag åkte lokaltrafik i Stockholm och en ung tjej satt med fötterna på sättet mitt emot sig, så jag sa åt henne med otrovlig ton att genast ta bort fötterna. Då började hennes jävla kompis gnissla tänder och bråka med mig och trodde att han behövde behärska sig för att jag inte skulle dö...
Dessa ungar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i förrgår typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min bror var respektlös mot morsan, jag tryckte upp honom mot en vägg och vi hamnade i något slags låst läge, men överstökat nu. Water under the bridge osv. Men då ilsknade jag till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När någon på ett större p-bolag delade ut böter, för att jag ställt bilen på en kamrats privata mark, och bolaget sedan hävdade att det inte fanns något fel i att göra så.

Det löste sig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig blivit typ. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, det var nog valdigt lange sen. Pappas fru ar valdigt duktigt på att få mig rasande. Hon fortjanar inte att vara i Sverige. Hon borde åka tillbaka till hålan dar hon kommer ifrån. Respektlos och vidrig på alla satt och vis.


   
SvaraCitera
höna

"man skall icke dräpa"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

"man skall icke dräpa"

Om inte gud har befallit det.[no-no]

Rätt ska vara rätt.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Aldrig blivit typ. [blush]

du måste käka mer testosteronladdad mat, typ ägg + kött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Dessa ungar.

du din tönt, lägg ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

du måste käka mer testosteronladdad mat, typ ägg + kött

gör jag redan, styrketränar.

är väldigt ofta irriterad dock. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har hänt ett fåtal gånger, som tur är har man ju någon form av självbehärskning så man inte slitit huvudet av personen i fråga. Ska krävas mycket för att jag ska bli riktigt mordisk i sinnet.


   
SvaraCitera
höna

xyz123:

Om inte gud har befallit det.

Rätt ska vara rätt.

dats right gurl[cool]


   
SvaraCitera