Aviseringar
Rensa alla

När blev du sist mordisk?


Ämnesstartare

Utspädaren:

En tjock, ful kille blev jättearg på henne och sade åt henne att genast ta bort fötterna från sätet i en väldigt otrevlig ton

ahmen vafan så gör man ju inte ha respekt för d1 kollektiva lixx [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Brukar handla om samma människa, den som har gjort livet ett helvete för mig.

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

?

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ahmen vafan så gör man ju inte ha respekt för d1 kollektiva lixx [mad][mad]

det handlade ej om sätet, handlade om att den fula medelålders pizzaätar'n såg en chans att göra sig stor. annars hade jag aldrig nånsin blivit uppretad av't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

?

tror han vill att du utvecklar ditt svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag såg mitt ex på stan.
Ex + mig med globalknivar = fab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

När jag såg mitt ex på stan.
Ex + mig med globalknivar = fab

hade hejat på dig vid sidan, ramsor om blod och inälvor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

hade hejat på dig vid sidan, ramsor om blod och inälvor

det värmer mitt kalla, mordiska hjärta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

gör jag redan, styrketränar.

är väldigt ofta irriterad dock. [party]

då kanske det är så att du bara rent naturligt är en lågtestosteronhaltig individ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

det handlade ej om sätet, handlade om att den fula medelålders pizzaätar'n såg en chans att göra sig stor. annars hade jag aldrig nånsin blivit uppretad av't.

varför sade du inte till din vän från början att ta ned fötterna, det är elakt att göra så mot den stackarn som sedan skall sitta där. [sad]

blir nog aldrig mordisk på riktigt. kan bli arg och irriterad såklart, men direkt "mordisk" har jag nog aldrig varit tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

varför sade du inte till din vän från början att ta ned fötterna, det är elakt att göra så mot den stackarn som sedan skall sitta där. [sad]

varför skulle jag bry mig? det blev inte ens smutsigt, det var torra och fina skor och så. hur rena tror du 20 år gamla tunnelbanesäten i regel är? provat slå till dem nån gång med handflatan? det flyger ut 100000000000 dammpartiklar från Palmes tid.


   
SvaraCitera

Vet inte om jag var riktigt mordisk egentligen, men när en människa jag ej gillar började tjafsa under ett seminarium.

Sa indirekt att han var dum i huvudet. Sen var han tyst resten av seminariet.

Dold text: är docktveksam om det var min förtjänst att han var tyst. han är en såndär person som ska idiotförklara alla andra hela tiden och själv tycker att han är jävligt smart.


   
SvaraCitera

Utspädaren:

det flyger ut 100000000000 dammpartiklar från Palmes tid.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

hur rena tror du 20 år gamla tunnelbanesäten i regel är? pr

ska de då bli ännu smutsigare för det?? det mest logiska är väl att skita ned det som är nytt[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ska de då bli ännu smutsigare för det?? det mest logiska är väl att skita ned det som är nytt[no-no]

som sagt: blev inte smutsigt.


   
SvaraCitera