Aviseringar
Rensa alla

När blir man för på? Scenario..


Chickfactor:

ifall man skriver sådana här frågor på ett internetforum och är orolig är man antagligen antingen manisk eller "för på" eller båda.

Nog mer att man egentligen inte vet vad man sysslar med. :p


   
SvaraCitera

Man ska aldrig överannalysera. Fråga om hon vill träffas istället för att ta allt över msn,sms,telefon då får du reda på var hon står i fråga. Du får chansa lite. Låte henne höra av sig med om det är alltid du som ska göra det så är det något som är knas. Ta det lugnt tjejer brukar höra av sig om man total ignonerar dem (om de är intresserade dvs) Om inte så är hon inte intresserad.


   
SvaraCitera

Stargazer:

Fråga om hon vill träffas istället för att ta allt över msn,sms,telefon då får du reda på var hon står i fråga.

Jag gillar inte att ge tjejer en chans att säga nej. Exempelvis en gång gick jag ut med en brud och handlade kläder som en "dejt". Vi hade skitkul och jag fick lite hjälp med att handla kläder som är "inne".

Jag frågade henne vad hon hade för sig den helgen jag tänkte handla kläder och eftersom hon inte gjorde någonting så sa jag att "jag behöver någon med ett bättre sinne för mode än vad jag har och vet vad som är inne, så du ska hjälpa mig att handla kläder".

Sen sa jag när och vart vi skulle träffas, sa hej då och la på. Jag gav henne inte en chans att säga nej, och vi gick runt på stan och letade kläder nästan en hel dag.

Stargazer:

Ta det lugnt tjejer brukar höra av sig om man total ignonerar dem (om de är intresserade dvs) Om inte så är hon inte intresserad.

Truth! Är hon intresserad av dig så kommer hon att prata med dig förr eller senare.


   
SvaraCitera

fisQ:

Jag gillar inte att ge tjejer en chans att säga nej.

hahah va fan är det för respekt mot en annan person ? Sätter ju bara den andra person i ett jobbigt läge. Hur skulle du känna om någon gjorde så mot dig ?


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Observera att det är alltid du som har skrivit åt hon först!

Det varierar från person till person. En del tjejer kommer vara mer försiktiga, medans andra kommer vara okej med det hela, eller kanske mer på än du.

Att du frågar är väl ett tecken på att hon tyckt du varit för på, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttsoppa:

hon

köttsoppa:

hon

köttsoppa:

hon

köttsoppa:

hon

Henne*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Att du frågar är väl ett tecken på att hon tyckt du varit för på, eller?

jao vet faktiskt inte, men riskerar att bli det om jag gör det nu iaf. Så jag låter bli.


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Observera att det är alltid du som har skrivit åt hon först!

Kanske skulle vilja ta kontakt själv någon gång med. Asså jag är tjej.


   
SvaraCitera

Stargazer:

hahah va fan är det för respekt mot en annan person ?

Det är inte så jag menar. Det är som om att istället för att gå fram till en grupp och säga "Hej, kan jag fråga en sak?" --> jag ger dom en möjlighet att säga nej.

Istället säger man "Hej, snabb fråga...." och går direkt in i det du tänkte fråga. Om de inte vill lyssna på mig kommer de ju att dissa mig direkt ändå.


   
SvaraCitera

fisQ:

Det är inte så jag menar. Det är som om att istället för att gå fram till en grupp och säga "Hej, kan jag fråga en sak?" --> jag ger dom en möjlighet att säga nej.

fisQ:

Istället säger man "Hej, snabb fråga...." och går direkt in i det du tänkte fråga. Om de inte vill lyssna på mig kommer de ju att dissa mig direkt ändå.

manipulation med ett annat ord.


   
SvaraCitera

Stargazer:

manipulation med ett annat ord.

Äh, 90% av all mänsklig interaktion är manipulation i varierande grad. Inte nödvändigtvis medveten.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Äh, 90% av all mänsklig interaktion är manipulation i varierande grad. Inte nödvändigtvis medveten.

Mycket möjligt är inte speciellt insatt. Du har möjligtvis inte källa på det påståendet?


   
SvaraCitera

Stargazer:

Mycket möjligt är inte speciellt insatt. Du har möjligtvis inte källa på det påståendet?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anser att d nog e lite för på.. man behöver inte ha kontakt med varandra varje dag!!!.. Några ggr i veckan räcker o sen kan man ju försöka ses nån dag på helgen, antingen mysa me film el festa tsm 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttsoppa:

hon

köttsoppa:

hon

köttsoppa:

hon

"HENNE" HETER DET. [sad]


   
SvaraCitera