Aviseringar
Rensa alla

När blir man kallad för Hora ( tjejer)


alltså inte till MIG


   
SvaraCitera

Mystisk__:

Men vad tror ni vad gör så att man bli kallad hora?

Att man är otrogen, och att ens oansvariga knulleri går ut över andra. 🙁


   
SvaraCitera

Jag blir kallad hora utav random tjejer/killar när jag går förbi dem när de står sådär ballt igäng/ i klungor och röker och dricker sina bärs en fredagskväll..

Eller som när jag ska hem om söndagskvällarna när jag kommer med pendeln, så brukar turkarna stå i feta gäng på parkeringen, kring en bil typ och stå och svära och ha hiphopish musikish på i mobilerna och vara sådär fett coola som man bara kan vara när man kommer ifrån förorten BROOOOSSSHHÄÄÄÄÄN, ABO du vet inte vad jag varit med om, ett liv på gatan, min mamma deprimerad jätte sjuk, fattig, misshandlad.. etc etc

Ja, så går jag förbi (det är den ända vägen hem)
TJEJEN!!!!!!!!! EY !!!! TJEJEN! HALLÅ?
(Jag ignorerar 15 turkar, kanske två tre ropar, kanske 8 är uppmärksamma på mig o de som ropar)
"AHH Du är kaxig va, som inte svarar, jävla hora"

HAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAA
Din morsa deprimerad, du bor i ghettot, tufft liv mannen tufft liv, jag känner din smärta, jag förstår ABOOO BREE Mannen, aboo bree.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omgfu:

Jag skulle bli phett upphetsad om en tjej kallade mig hora..

Din hora! [chocked] Det var inte meningen...[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför enns tänka tanken på ordet...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kritan:

håller fullständigt med!
och hora är nog det värsta ord jag vet som en tjej kan kallas. när ja gick 7-9:an så kunde man höra många killar skrika "hora", "jävla horjävel" eller nåt och sen skratta, som om de vore på skoj!

oh blir så arg[mad]

hora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jahejhej:

Tjejer som knullar runt är bara positivt. Om man är kille.
In,ut,sprut,slut. Hej då tjejen liksom!

ÄR DU BÖG ELLER?


   
SvaraCitera

Gladersmurf112:

hora

mupparsel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mystisk__:

jag hade aldrig velat bli kallad för det och det är hemskt att dom kallar tjejer för horer .Har aldrig hört nån säga att killar är horer eller madrasser...

Haha, madrasser? [crazy]

Jag skulle inte se det som en förolämpning om någon kallade mig madrass, jag skulle bara bli "WTF?" [tard]...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, vem bryr sig? Jag har blivit kallad hora flera gånger av killar som inte kan acceptera ett nej [shake] , vilket är konstigt eftersom jag är oskuld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera