Aviseringar
Rensa alla

När blir man klassad som player enligt dig ?


exceru:

Skulle säga att man är(varit?) player om man knullat 30-40~ pers

[confused]


   
SvaraCitera

Tycker inte man behöver bli TILLSAMMANS eller ha sex med en tjej för att klassas som player.. Det finns ju players som tydligt flirtar med många tjejer samtidigt, andra som har ONS hela tiden.. Jag tror jag kopplar players med att håller på med flera tjejer samtidigt..

Vet inte :>


   
SvaraCitera

När man ligger runt med olika tjejer bara för sin egen vinnings skull.
Att flirta med tjejer är fan inte player, man har inget förhållande att ta hänsyn till, och en flirt är inte allvarlig ens, om man jämför med att bli intim med dem. [shake]


   
SvaraCitera

Killar som flirtar som fan & försöker framstå som så trevliga & söta som möjligt - tar det dom vill ha om dom får ngn tjej på kroken - går sen vidare till nästa tjej med exakt samma taktik.

Fanns ett praktexemplar på termen player i min förra klass - han var ett pucko.[no-no]


   
SvaraCitera

Melinka:

Killar som flirtar som fan & försöker framstå som så trevliga & söta som möjligt - tar det dom vill ha om dom får ngn tjej på kroken - går sen vidare till nästa tjej med exakt samma taktik.

Fanns ett praktexemplar på termen player i min förra klass - han var ett pucko.[no-no]

Okej, men vart går gränsen? Kyss, eller smek? Bara prat, där man är trevlig och försöker attrahera olika kvinnor tycker jag är okey iallfall, vad tycker du?


   
SvaraCitera

sculptura:

Okej, men vart går gränsen?

Hångel/sex & sen gå vidare till nästa, det är illa [no-no] Då har man enligt mig bara tagit det man vill ha och sen stuckit.

sculptura:

Bara prat, där man är trevlig och försöker attrahera olika kvinnor tycker jag är okey iallfall, vad tycker du?

Jovisst, det är inget fel, det är bra att lära känna så många man kan antar jag!


   
SvaraCitera

Melinka:

Hångel/sex & sen gå vidare till nästa, det är illa [no-no] Då har man enligt mig bara tagit det man vill ha och sen stuckit.

Ja, det håller jag nog med om. Måste finnas mer känslor.

Melinka:

det är bra att lära känna så många man kan antar jag!

Skaffa flera alternativ snarare. EN tjej är verkligen ingen garanti att lyckas med så att säga.


   
SvaraCitera

sculptura:

Skaffa flera alternativ snarare

Mm klart, man kan ju inte veta vilken person som passar en bäst om man bara lär känna en i taget


   
SvaraCitera

aldrig, bryr mig inte


   
SvaraCitera

Matilda1988:

tycker att killar e skit i alla former färger och smaker

hehe[wink]


   
SvaraCitera

Player 5 och 3, tänkte ettan också förut, men sen kom jag på att alla är så, annars skulle man inte kunna ha one night stands ju


   
SvaraCitera

Om man varit ihop med mer än 1 person under ett och samma liv.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera