Aviseringar
Rensa alla

När börjar du bojkotta en musiker som stått dig nära?


Ämnesstartare

hönzgoggel:

När musikern inte är tillräckligt "true" med mina mått mätt, då äre fan kört. Så jävla töntigt med folk som inte är "true".

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar bara dementera rykten jag inte tycker om. Ingenting förstör mina idoler [love]


   
SvaraCitera

hmhm.. tyckte om Lykke Li förut, tills jag såg en dokumentär med henne (Dom kallar oss artister, tror jag den hette) that is. Vilken jobbig och trist unge! Blev besviken [sad]


   
SvaraCitera

När de blir sellouts eller trycker in sprutor med droger i sina fans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]

hifi_klubben.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skiter fullständigt i musikerns skandaler bara han/hon levererar bra musik


   
SvaraCitera

Undviker alltid fakta om artisterna jag lyssnar på. Intresserar mig inte det minsta, sen kan det även förstöra.


   
SvaraCitera

När denne artist gör musik anpassat för alla


   
SvaraCitera

stereo total:

Undviker alltid fakta om artisterna jag lyssnar på. Intresserar mig inte det minsta, sen kan det även förstöra.

om nåt skulle förstöra vet jag inte om jag skulle sluta lyssna, antagligen mindre, men jag skulle känna avsmak och bla bla bla


   
SvaraCitera

Maxloser:

om nåt skulle förstöra vet jag inte om jag skulle sluta lyssna, antagligen mindre, men jag skulle känna avsmak och bla bla bla

Jag menar förstöra som i att ge avsmak osv.


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag menar förstöra som i att ge avsmak osv.

vet inte vad jag skriver, höll med dig[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skiter fullständigt i musikerns skandaler bara han/hon levererar bra musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det en manlig musiker så blir väl tjejer bara mer kåta på honom, det gör honom ju till en badboy[wink]


   
SvaraCitera

Maxloser:

vet inte vad jag skriver, höll med dig[y]

Okej, trevligt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på musik för att jag gillar musiken, inte musikern. Skulle eventuellt känna mig obekväm med att faktiskt stötta en allmänt dålig person ekonomiskt.


   
SvaraCitera