Aviseringar
Rensa alla

När börjar kuken växa, och hur långt tid tar det innan den blir lång


Ämnesstartare

Har rätt så mycke hår på ballen, ljust fick men några hårstrån har börjat mörkna, jag har fått sperma men de kommer bara vissa gånger när jag runkar, men frågan är när kommer min balle börja växa ungefär, och hur långt tid tar det innan den blir stor? JAG ÄR 13 BAST


   
Citera
Ämnesstartare

d individuellt 


   
SvaraCitera

Tror jag var 13-14 när min sluta växa eller tror den har slutat i varje fall den börja växa i typ 5:an 6:an men bryr mäg inte jätte mycke om det sex är inte allt finns annat som är mer viktigt och som värkar roligare (oskulld) enligt mäg då


   
SvaraCitera

Kör brakkam ratta bilen som du kör maschuan top shatam två kurder två svarta!


   
SvaraCitera

Skulle inte nu påstå att jag är expert men jäklar vad jag sökt och läst och så om detta ämne. Now, alla män är osäkra om deras penis, vissa är mer vissa är mindre men alla har haft tanken någon gång "duger den verkligen" och "kan den inte bli lite större? (eller i vissa fall mindre)". De piller, skumma frukter och sett du ser på olika sidor är alltså inte rätt, de fungerar inte helt enkelt. Du är 13 år och när du är ca 20 år gammal har penisen växt färdigt i omkrets och längd, först då vet du hur stor den är. Inget växer snabbt på vår kropp så så är det bara. 

Här kommer delen då du antingen (vilket du förhoppningsvis är) är nöjd med storleken, eller så vill du förändra den. Det ända riktigt "rätta" sättet att göra det på är då via plastikkirurgi då de sprutar in silikon eller flyttar fram penis roten lite, så vitt jag vet är detta de ända operationerna (om du inte opererar bort den helt och opererar din en annan vilket troligtvis inte görs i Sverige) som är använda inom yrket. Dock är dessa procedurer rätt farliga. Penispumpar finns ju också vilket ökar flödet med blod till sväll kropparna och det betyder en lite större penis (men kan också vara väldigt riskabelt ifall du gör något fel).


   
SvaraCitera

LNK04:
Har rätt så mycke hår på ballen, ljust fick men några hårstrån har börjat mörkna, jag har fått sperma men de kommer bara vissa gånger när jag runkar, men frågan är när kommer min balle börja växa ungefär, och hur långt tid tar det innan den blir stor? JAG ÄR 13 BAST

1. Du är kvinna. 
2. Du kan inte ha en balle. 
3. Gå och lev ditt liv istället för att ägna dig till andras liv. 


   
SvaraCitera

LNK04:
Har rätt så mycke hår på ballen, ljust fick men några hårstrån har börjat mörkna, jag har fått sperma men de kommer bara vissa gånger när jag runkar, men frågan är när kommer min balle börja växa ungefär, och hur långt tid tar det innan den blir stor? JAG ÄR 13 BAST

Jag förstår att du känner dig bortglömd men om du vill något så finns jag på kik om du vill prata ut dina känslor. Oavsett så letar ingen efter dig. Det finns ingen anledning att tro att någon skulle göra något emot dig. Lev livet nu..Hur skulle jag veta att du gillade tjejer? Du berätta aldrig om det och då är det klart att du inte gillar mig då liksom. 


   
SvaraCitera

niklas97:

Jag förstår att du känner dig bortglömd men om du vill något så finns jag på kik om du vill prata ut dina känslor. Oavsett så letar ingen efter dig. Det finns ingen anledning att tro att någon skulle göra något emot dig. Lev livet nu..Hur skulle jag veta att du gillade tjejer? Du berätta aldrig om det och då är det klart att du inte gillar mig då liksom. 

Wow du är riktigt rolig du. Var fan nämnde han något av det du svarade på..? 


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?:  Now, alla män är osäkra om deras penis,

Haha var får du det ifrån..? Det är som att påstå att alla kvinnor är osäkra när det kommer till deras vikt.
jag kan försäkra dig om att vi existerar, vi män som inte är osäkra kring penisstorlek och utseende.


   
SvaraCitera

Pallepungkula:

Haha var får du det ifrån..? Det är som att påstå att alla kvinnor är osäkra när det kommer till deras vikt.
jag kan försäkra dig om att vi existerar, vi män som inte är osäkra kring penisstorlek och utseende.

Jag är väldigt säker på att det är en hon. Hon har varit väldigt elak. Jag bryr mig inte det minsta vad andra tycker. Finns ingen mening med att ta till sig skit. 


   
SvaraCitera

Pallepungkula:

Haha var får du det ifrån..? Det är som att påstå att alla kvinnor är osäkra när det kommer till deras vikt.
jag kan försäkra dig om att vi existerar, vi män som inte är osäkra kring penisstorlek och utseende.

skulle du gå och visa din penis till någon som du inte känner dig trygg med ? chansen att de är jävliga och skrattar åt dig är då rätt stor. Då blir du troligtvis generad, osäker, ditt självförtroende blir sämre osv. Det är bara så det fungerar, samma sak i om någon går fram till dig och skrattar/kommenterar/något annat kränkande om din vikt, att du är för fet eller för smal. Du får sämre självförtroende av allt oavsett om man säger att det inte gör det för allt fastnar i det undermedvetna dvs. din minneslagring där vissa saker kommer fram när andra saker sker.


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?:

skulle du gå och visa din penis till någon som du inte känner dig trygg med ? chansen att de är jävliga och skrattar åt dig är då rätt stor. Då blir du troligtvis generad, osäker, ditt självförtroende blir sämre osv. Det är bara så det fungerar, samma sak i om någon går fram till dig och skrattar/kommenterar/något annat kränkande om din vikt, att du är för fet eller för smal. Du får sämre självförtroende av allt oavsett om man säger att det inte gör det för allt fastnar i det undermedvetna dvs. din minneslagring där vissa saker kommer fram när andra saker sker.

Oj då du är visst expert på det här..! 
Jag kan ta och upplysa dig lilla naiva vän, att det finns något som heter självsäkerhet, vilket innebär att man är säker i sig själv, enkelt förklarat för enkelsidiga människor.
Ställer jag mig naken framför folk som i sin tur väljer att skratta åt mig, så tyder deras reaktion mer på att dom är osäkra i sig själva, och har låg självkänsla samt dåligt sjävförtroende, alltså inget som jag behöver ta personligt.
Följer man dina grundantaganden så hade ingen haft sk. One night stands med främlingar, nakenmodeller och porrskådisar hade inte existerat, osv. Inse att alla inte påverkas negativt av vad andra tycker. 


   
SvaraCitera
Lillen

Avregistrerad:
Har rätt så mycke hår på ballen, ljust fick men några hårstrån har börjat mörkna, jag har fått sperma men de kommer bara vissa gånger när jag runkar, men frågan är när kommer min balle börja växa ungefär, och hur långt tid tar det innan den blir stor? JAG ÄR 13 BAST

Kan vara allt mellan 10/11år till 15/16 år. Det varigera mellan person till person. Dvs när man kommer in i målbrottet har också med saken att göra.  Skälv mins jag inte riktigt när min växte tror det var runt 11/12 när den började växa. men så klatr så ändras det inte från en dag till en annan. Den växer sakta.  


   
SvaraCitera

Pallepungkula:

Oj då du är visst expert på det här..! 
Jag kan ta och upplysa dig lilla naiva vän, att det finns något som heter självsäkerhet, vilket innebär att man är säker i sig själv, enkelt förklarat för enkelsidiga människor.
Ställer jag mig naken framför folk som i sin tur väljer att skratta åt mig, så tyder deras reaktion mer på att dom är osäkra i sig själva, och har låg självkänsla samt dåligt sjävförtroende, alltså inget som jag behöver ta personligt.
Följer man dina grundantaganden så hade ingen haft sk. One night stands med främlingar, nakenmodeller och porrskådisar hade inte existerat, osv. Inse att alla inte påverkas negativt av vad andra tycker. 

Ja du har rätt ALLA är inte osäkra, men lägg märket till att jag skrev "vissa mer vissa mindre" Och detta är enligt mig, de omkring mig och jag. I början använde vi ju inte kläder men när vår hjärna utvecklades gjorde den så att vi (de flesta) blev generade när de var nakna, därför skapades kläder. Om nu alla skulle vara självsäkra behövs inte några kläder (förutom när det är kallt) men de flesta i världen har kläder på sig vilket betyder ? Jo att de inte vill visa upp sig naken. Detta är min åsikt du verkar tycka annorlunda men fortfarande min åsikt. Det var fel att skriva "alla" när jag skulle skrivit "de flesta"


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?:

Ja du har rätt ALLA är inte osäkra, men lägg märket till att jag skrev "vissa mer vissa mindre" Och detta är enligt mig, de omkring mig och jag. I början använde vi ju inte kläder men när vår hjärna utvecklades gjorde den så att vi (de flesta) blev generade när de var nakna, därför skapades kläder. Om nu alla skulle vara självsäkra behövs inte några kläder (förutom när det är kallt) men de flesta i världen har kläder på sig vilket betyder ? Jo att de inte vill visa upp sig naken. Detta är min åsikt du verkar tycka annorlunda men fortfarande min åsikt. Det var fel att skriva "alla" när jag skulle skrivit "de flesta"

Din åsikt spelar ingen större roll när vi pratar fakta, så den kan du behålla för dig själv. Kläder användes historisk sett som skydd, mot kyla, angrepp osv samt som en maktsymbol, mode etc. Inte alls för att man skämdes för sin kropp. Läs på lite innan du ger dig in i diskussioner kring saker du inte har någon aning om.


   
SvaraCitera