Aviseringar
Rensa alla

När brukar era föräldrar gå och lägga sig?


Ämnesstartare

När brukar era föräldrar gå och lägga sig på helgerna?Om du bor hemma alltså.

Jag vill vara ensam uppe, men det kommer jag få vänta bra länge på!


   
Citera
Ämnesstartare

Ungefär 22:00..

Men nu är de borta några veckor framöver.. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa drog till badrummet. "Yey" tänkte jag. Men nejdå. Nu är han tillbaka i soffan med en öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahaha [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1-2[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olika. Just nu har båda gått och lagt sig för ca 2 timmar sedan, men ibland händer det att de stannar uppe till 1-2 på natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar bli sur. Kan inte göra någonting på datan när pappa ständigt tjuvkikar på vad jag gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alldeles för sent när det är helg, typ vid halv två. gillar att veckan består mer av vardag än helg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mellan 22.00-23.00 typ.

Off topic fråga. Dold text: Vem är det på din avatar? har alltid trott att de va Darin men såg nu att det inte är han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina föräldrar är bönder å de lägger sig oftast runt omkring 11-12 men ibland (relativt ofta faktiskt) när det blir problem i jobbet så kan de komma hem riktigt sent på natten.

Det är ingen större skillnad på vardagarna, de måste arbeta 7 dagar i veckan och har en betydligt längre arbetsdag än andra människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min farsa går på morfin och det gör min låtsas morsa oxå, dom sover 20-23[zzz] [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de sover fortfarande inte.......................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma aldrig och min pappa så tidigt som möjligt.


   
SvaraCitera

Min mamma går alltid och lägger sig vid midnatt, min pappa har jag ingen aning om.


   
SvaraCitera
smisk

hahaha, jag tror fortfarande de är vakna. det lät från köket nyss, tror pappsen fixade nattmacka.


   
SvaraCitera