Aviseringar
Rensa alla

När brukar ni packa?


Ämnesstartare

Ja, när brukar ni packa, när det är 1dag kvar,2dagar kvar, eller 3dagar kvar, tills ni ska resa? [bigsmile]


   
Citera

1 dag alt. 1 timme innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

1 dag alt. 1 timme innan

Snabb du va på att svara![surprised]


   
SvaraCitera

aldrig rest gör långt långt(tex utomlands). men kanse 1da


   
SvaraCitera

1dag innan och de sista som hygienartiklar sista timmen.


   
SvaraCitera

reser inte men när jag ska åka bort packar jag oftast dagen innan, om jag inte ska åka på kvällen för då kan jag lika gärna göra det samma dag


   
SvaraCitera

Dagen innan, och det sista på morgonen samma dag.


   
SvaraCitera

Beror väl kanske på när man åker och vart man ska, men några dagar innan, annars dagen före


   
SvaraCitera

Om jag t.ex. ska åka utomlands så brukar jag börja packa lite några dagar innan. Kvällen innan jag åker brukar det mesta packas, sen hygienartiklar någon timme innan jag ska åka.

Däremot om jag ska någonstans i Sverige så brukar det vara någon timme innan bara [crazy]


   
SvaraCitera

samma dag eller kvällen innan


   
SvaraCitera

Crypto:

1dag innan och de sista som hygienartiklar sista timmen.


   
SvaraCitera

om packande förekommer så beror det oftast på att fästmö vill packa, då låter jag helt enkelt henne ta ansvar för det. jag personligen klarar mig mycket bra med att helt enkelt plocka på mig det jag behöver fem minuter innan jag lämnar huset i 99% av fallen.


   
SvaraCitera

tänker alltid att jag ska packa någon dag innan, men så blir det aldrig [smile] så någon timme typ [no-no]


   
SvaraCitera

1-2 dagar innan resan börjar jag packa, typ. Ett par dagar tidigare brukar jag kolla om det är något som saknas.


   
SvaraCitera

två veckor, eller fyra


   
SvaraCitera