Aviseringar
Rensa alla

När det blir för mycket


Ämnesstartare

Är det bara jag som vart i en period där det blir alldeles för mycket att ta in och man hinner inte bearbeta?

Min farfar är dålig och måste börja använda rullator, rullator! Min älskade farfar som gjort allt för mig.

Jag kom ut som homosexuell och försöker prata om det med mina föräldrar och dom säger att jag inte ska göra en stor sak av det och pappa säger att jag får fundera så går det över.

Och samtidigt kom jag på att mina föräldrar äger mig som jag vore liten fortfarande jag bestämmer inget i mitt egna liv och måste alltid tänka på vad dom kommer tycka om det och så vidare. Är 19

Och dessutom är jag olyckligt kär i en kändis helt plötsligt.

Jag vill bara åka härifrån och bara vara för mig själv och fundera men jag har ingenstans att gå... Orkar inte just nu. Förlåt


   
Citera
NEMI
 NEMI

typ hela tiden. det mesta i tankar och känslor brukar ordna upp sig med tiden. Inte att de försvinner eller blir lättare att förstå men att de bli lättare att hantera. Det blir för mycket ibland.


   
SvaraCitera
Kudhos

Det kan man absolut känna. Ibland känns det som att man belastas med så mycket att man inte orkar. Men man orkar, och det kommer du också göra. När det känns som jobbigast då man ska kämpa som mest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Det kan man absolut känna. Ibland känns det som att man belastas med så mycket att man inte orkar. Men man orkar, och det kommer du också göra. När det känns som jobbigast då man ska kämpa som mest.

White lies and small talk are hard enough as it is for a type that craves truth and depth, but INTJs may go so far as to see many social conventions as downright stupid


   
SvaraCitera
Kudhos

Gamlefarbror Pastill:

White lies and small talk are hard enough as it is for a type that craves truth and depth, but INTJs may go so far as to see many social conventions as downright stupid

Måste ha träffat någon sore spot på dig med hela INTJ grejen alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Måste ha träffat någon sore spot på dig med hela INTJ grejen alltså.

ser du min poäng


   
SvaraCitera
Kudhos

Gamlefarbror Pastill:

ser du min poäng

Jag beklagar att du känner att du måste lägga ner så mycket energi för att bevisa något ingen bryr sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Jag beklagar att du känner att du måste lägga ner så mycket energi för att bevisa något ingen bryr sig om.

svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej. Det är inte endast du som känner så. Men att ta det lugnt brukar alltid vara bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är vanligt och förståeligt. Ibland måste man stanna upp och försöka bena ut allting. Försök att både skriva och prata av dig.


   
SvaraCitera