Aviseringar
Rensa alla

När duger jag?


Ämnesstartare

Hej, jag är en kille på 15 som är lite orolig. Jag har en tjej och så, men känner inte att min kropp duger.
Jag är kort,knubbig och känner mig jäklig osäker över min kropp när det gäller t.ex penisstorlek, könshår, hurvida man ser tillräckligt "manlig" ut. Vad vill tjejer oftast ha hos en kille.
Ursäkta för kaoset men jag är ytterst förvirrad.


   
Citera

Jag tror inte din tjej hade blivit ihop med dig om hon inte hade gillat dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Jag tror inte din tjej hade blivit ihop med dig om hon inte hade gillat dig

Jag är ju rädd för att jag är något "test" eller något, bara jäkligt orolig utifall att jag inte duger.


   
SvaraCitera

Känslokall-snubbe?:

Jag är ju rädd för att jag är något "test" eller något, bara jäkligt orolig utifall att jag inte duger.

Olika personer värderar olika saker. Oavsett om du duger för vissa personer eller inte så finns det nog också många som gillar dig för den du är, vilket jag tror att din flickvän gör.


   
SvaraCitera

Du ska inte vara orolig. Alla ser vi olika ut och det är det som gör oss unika. Jag hade ungefär samma problem och jag skrev det till min flickvän och hon svarade med att hon blev kär i mig för den jag är. Jag LOVAR att din tjej också skulle säga så. Glad


   
SvaraCitera

Fråga hon Tumme upp


   
SvaraCitera

Pierca dig, Det funkar alltid


   
SvaraCitera

Fatta nt riktigt de me könshår? Du vet inte om de e fint eller vadå? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zxcvbnm:
Fatta nt riktigt de me könshår? Du vet inte om de e fint eller vadå? 😛

Vet inte hur mycket man ska ha.
Om man ska vara helt rakad eller om man ska ha lite hår osv.


   
SvaraCitera

Börja träna om du känner dig tjock. Det hjälper.


   
SvaraCitera

Känslokall-snubbe?:

Vet inte hur mycket man ska ha.
Om man ska vara helt rakad eller om man ska ha lite hår osv.

Jaha.. Eh ha som du vill


   
SvaraCitera

Personligheten e ju väl också viktig. Jag, tjej på 14 år, tycker om killar i olika längd. Längd gör inte så stor skillnad så länge man har ryggmuskler. Haru med frågor så ask: Toweirdforyou 


   
SvaraCitera