Aviseringar
Rensa alla

När en tjej kommer.


Infraröd:

vet ej

haha


   
SvaraCitera

Du märker, oroa dig inte.


   
SvaraCitera

ennie:

haha

[sad]
meghghsb?


   
SvaraCitera

Irresiistible:

Du märker, oroa dig inte.

Tror nog att man gör alltid det om killen kommer först då är det ju så att tjejen ska sätta igång och fakea ...

Aldrig haft sex men är vad jag kan tänka mig.


   
SvaraCitera

Infraröd:

[sad]
meghghsb?

men du vet


   
SvaraCitera

ennie:

men du vet

mm typ


   
SvaraCitera

Jägermeister:

Har man ett helt vanligt sex med sin tjej. Förklara vad som händer och hur man "märker" att en tjej kommer. Jag är lite fundersam. [bigcheers]

Alltså, det gör hon antagligen inte.


   
SvaraCitera

aspie:

Kan tänka mig att det kan gå förbi obemärkt om tjejen är lite blyg och så att säga för reserverad för att uttrycka att hon kommer.

Nej det skulle iaf aldrig falla mig in att säga "jag kommer nu" eller så... Det får de fan ta och märka annars... Annars får de väl strunta i att märka. .P


   
SvaraCitera

orgasm är den sexuella njutningens höjdpunkt, klimax, och består av rytmiska muskelsammandragningar i bäckenbotten. Vid orgasm får mannen ejakulation, sädesuttömning och kvinnans underliv producerar mer slem, lubrikation, som ska underlätta för spermierna att möta äggcellen. En orgasm hos både män och kvinnor frigör bland annat oxytocin och endorfin, som kan leda till följdeffekter som exempelvis lyckokänslor och avslappning. Vissa personer kan få huvudvärk under orgasm, så kallad orgasmhuvudvärk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jägermeister:

Har man ett helt vanligt sex med sin tjej. Förklara vad som händer och hur man "märker" att en tjej kommer. Jag är lite fundersam.

jag tror att efter man har haft sex med någon x antal gånger så lär man sej vad den andre gillar. Killen borde lära sej/känna hur tjejen rör sej/beter sej vid olika sammanhang. typ 😛 o efter några gånger så lär du märka om hon kommer eller ej[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom spänner fittan [no-no]


   
SvaraCitera

varför bryr du dej om hon kommer eller inte? spelar väl ingen som helst roll för dej[shake]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

PrickiigStrumpa:

gör du inte det äru blind 😛

Inte bara blind... Brist i alla sinnen [tard]


   
SvaraCitera