Aviseringar
Rensa alla

När får man vara sig själv?


Human:

jag sa det till henne, hon svarade - men du gör mig också ledsen..

Men vad fan. Tala med henne om att man inte ska döma människor efter hur dom väljer att se ut. Hur kan du ta henne på allvar? Skit i henne.

Human:

men jag ser inte ut på något speciellt sätt?!?!

Nehej kanske missförstod dig då. Skitsamma som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Men vad fan. Tala med henne om att man inte ska döma människor efter hur dom väljer att se ut. Hur kan du ta henne på allvar? Skit i henne.

det kan jag inte. det är så hemskt att säga, eftersom hon är den enda föräldern jag har, men jag tål henne inte. Jag är såå trött på henne och längtar tills jag får flytta hemmifrån. Hatar att det är jag som får stå ut med henne när alla mina syskon inte bor hemma.


   
SvaraCitera

Human:

det kan jag inte. det är så hemskt att säga, eftersom hon är den enda föräldern jag har, men jag tål henne inte. Jag är såå trött på henne och längtar tills jag får flytta hemmifrån. Hatar att det är jag som får stå ut med henne när alla mina syskon inte bor hemma.

Låt henne inte såra dig då. Och man måste inte gilla sin familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Låt henne inte såra dig då. Och man måste inte gilla sin familj.

jag försöker.
absolut inte nä, men det är svårt. Jag älskade min familj innan det som hände, hände. Älskar dem fortfarande men jag klarar inte av att bo ensam med henne!


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera

Human:

När får man vara sig själv?

När du törs.

Human:

Vad ska jag göra? 🙁

Precis vad du vill. Men, prata är alltid bra, "Jag klär mig inte för din skull, jag klär mig för min skull och jag tycker att det här är fint." kanske.


   
SvaraCitera

Frågan är om det verkligen är "du". Det är inte så lätt att ta reda på hur man EGENTLIGEN är har jag fått klart för mig. Det kan kännas rätt för tillfället men det finns en risk att din vilja att klä dig provokativt för dina föräldrar snarare är en effekt av den traumatiska upplevelse du hade.

Men din mamma borde ändå acceptera din nya stil och se förbi det yttre och tänka på att hennes dotter åtminstone inte är en kriminell subba som knullar allt som rör sig. [rolleyes]


   
SvaraCitera

När man orkar ignorera konsekvenserna.

Human:

'När ska detta ta slut?

Human:

att du ska vara så svart?

Hon kanske tror att du mår dåligt och vill ge det extra mycket uttryck? Om hon är av den oroande sorten. Tyckte mig se liknande trådar angående er relation i tidigare trådar ...


   
SvaraCitera

jävla discomorsa


   
SvaraCitera

Taskig mamma [sad]


   
SvaraCitera