Aviseringar
Rensa alla

när flyttade du hemifrån?


Ämnesstartare

jag är 20 och bor fortfarande hemma, framförallt bor jag i en skog där det inte händer nåt, mina kompisar i närheten håller inte mitt tempo, dom som gör bor på andra sidan, måste åka så in i helvetes långt för att ha nåt att göra och eftersom jag dricker så jävla mycket på helgerna kan jag sällan ta bilen utan måste åka buss

men framförallt känns det riktigt loseraktigt att bo hemma! pinsamt ibland att ta med tjejer från krogen, framförallt är det svårt med den där jävla resvägen

hursomhelst så jävla många som börjar flytta hemifrån nu, jag får bara inte bli nån loser som bor hemma tills jag är 30-35, så svara på frågan som rubriken lyder tack, pluggar ni och bor i studentkorridor så räknas det också


   
Citera

Jag flyttade när jag var 16 år, bodde ett år på internat men tröttnade så nu delar jag en lägenhet med en kompis 🙂 men det är ju upp till en själv när man känner sig mogen för det. Man behöver juh inte stressa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flyttade hemifrån för två år sen, 17 år. Bodde först inneboende ett halvår, sen hyrde jag en lägenhet i andra hand sen fick jag tag i denna lägenheten jag har nu.

Det kanske inte känns kul att bo hemma, men det är inte speciellt roligt att bo ensam heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALDRIG


   
SvaraCitera
Åtta

Jag flyttade när jag var 16.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som skrivit hittills i din tråd e ju ovanligt unga, de flesta bor ju hemma tills de gått ut gymnasiet och ibland några år till därefter också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15år vad jag 😀 Men nu är jag hemma igen. Känns som en dröm kan jag lova! (Eller ioförsig saknar bo ensam ibland [tard])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dagen efter jag tog studenten yay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med Artie om att vi som skrivit i tråden varit väldigt unga när vi flyttade. Vet många äldre som fortfarande bor hemma. Min bror var 23 när han flyttade ur boet. Jag hade fortfarande bott hemma om jag hade haft den "chansen".


   
SvaraCitera

flyttade i september när jag var 17. Bytte stad i aug när jag var 18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag "flyttade" hemifrån i somras. Mer att föräldrarna flyttade från lägenheten och jag stannade kvar.

jag är 23.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

ALDRIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade nyligen fyllt 20 när jag flyttade [party].


   
SvaraCitera

jag vill flytta
går inte
behöver lägenhet för att kunna flytta

HERREGUD. JAG VILL FLYTTA: SO BAD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

jag vill flytta
går inte
behöver lägenhet för att kunna flytta

HERREGUD. JAG VILL FLYTTA: SO BAD

har du slagit yxan i båten får du ro som fan!!1

[cheers]


   
SvaraCitera