Aviseringar
Rensa alla

När förlorade ni oskulden?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder... när förlorade ni oskulden?


   
Citera

förlorade min riktiga när jag var yngre än  13 igenom våldtäkt sen förlorade jag falska när jag var 13 och sen har jag väl haft sex när jag var 14 15 och 16


   
SvaraCitera

Definiera oskuld


   
SvaraCitera

Någon gång hoppas jag 


   
SvaraCitera

14-15 tror jag. 


   
SvaraCitera
Lillen

Oskuld 20 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Definiera oskuld

Enligt mig förlorar man oskulden när det funnits en kuk eller/och fitta med i akten. Det räcker ju att smekas men då utan kläder.


   
SvaraCitera

Anonymtjej007:

Enligt mig förlorar man oskulden när det funnits en kuk eller/och fitta med i akten. Det räcker ju att smekas men då utan kläder.

Vad för akt är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Vad för akt är det?

Ja de kan ju vara olika, det finns ju massor av sätt att att ha sex på.


   
SvaraCitera

Anonymtjej007:

Ja de kan ju vara olika, det finns ju massor av sätt att att ha sex på.

Så är det. Men anser du att man förlorat oskulden om man blivit tagen analt men inte själv penetrerat t.ex.?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Så är det. Men anser du att man förlorat oskulden om man blivit tagen analt men inte själv penetrerat t.ex.?

ja det skulle jag säga,  det behöver ju inte vara kuk-i-fitta för att man ska förlora oskulden.  Ta till exempel ett lesbiskt par, dom har ju sex utan kukar och dom är ju inte direkt oskulder för de.


   
SvaraCitera

Anonymtjej007:

ja det skulle jag säga,  det behöver ju inte vara kuk-i-fitta för att man ska förlora oskulden.  Ta till exempel ett lesbiskt par, dom har ju sex utan kukar och dom är ju inte direkt oskulder för de.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Finale

Har fått en avsugning men aldrig haft "sex". Så, oskuld.


   
SvaraCitera