Aviseringar
Rensa alla

När förnuftet säger en sak och känslorna en annan.


Ämnesstartare

dazed:

Skulle lätt offra ett kristet ungdomsgäng om det var någon jag verkligen brydde mig om men jag vet inte hur jävla starkt du känner för henne.

Så du menar att jag ska skita i allt helt för att kunna släppa henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StrawBerryField:

Inte försöka se henne.

Huh? Hur?


   
SvaraCitera

lolol:

Så du menar att jag ska skita i allt helt för att kunna släppa henne?

Kristet ungdomsgäng låter ganska trist.


   
SvaraCitera

lolol:

Hola!

Jag brottas just nu sjukt mycket men mina känslor för en tjej.

Hola!

Que tal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kristet ungdomsgäng låter ganska trist.

Absolut inte, är det bästa vännerna jag någonsin har haft, och vi har skitkul ihop, och gör sjukt roliga saker. Tror tyvärr folk har fördomar mot oss kristna att vi är trista eftersom många inte dricker och så. (Vilket jag bland många andra ändå gör)


   
SvaraCitera

Hon kanske till och med är en avvaktande person som inte har särskilt bråttom? Hon är nog rädd över att få känslor eller visa sina känslor för dig.

Ett tips från mig till dig är att prata igenom allt ordentligt med henne. Även om det kanske inte leder till en ändrad relationsstatus på Facebook.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolol:

När man är 20 som jag är börjar man söka efter något mer stabilare, någon att dela livet med!

aaahw jag vill vara tjejen du är kär i[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Hon kanske till och med är en avvaktande person som inte har särskilt bråttom? Hon är nog rädd över att få känslor eller visa sina känslor för dig.

Tyvärr precis det där jag har slutat att hoppas på, hon har liksom motbevisat att det skulle vara så. Även om den stora ålderskillnaden (hon är 16 år) skulle prata för det.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Varför har folk ingen kontroll på sina känslor [sad][sad][sad]

Men öh, hade det varit jag hade jag fortsatt umgås som vanligt och se vart det leder. Inte uppträda på annat sätt än en vän. Du kan ju alltid umgås så mycket du bara kan med henne, men att försöka inleda något romantiskt skit skulle jag starkt avråda. Ser inte hur det skulle kunna göra annat än komplicera situationen. Det kanske gör att du förlorar henne helt och hållet.


   
SvaraCitera

lolol:

(hon är 16 år

hur gammal är du då?


   
SvaraCitera

lolol:

Hola!

du är kär i hon.
hon vet om det.
hon gillar det, för att hon känner sig "uppskattad/bekräftad"
hon är inte kär i dig
du bör:
hålla dig undan och inse att du är lurad

dagens tips:
kvinnor är störda äckliga bekräftelse horor.

dagens andra tips:
sådana äckliga bekräftelse horor kan lätt manipuleras för egen vinning

dagen tredje tips:
fastän det är lätt att utnyttja äcklig-bekräftelse-hora så ge fan i det. det är ändå bara skit. försök hitta en normal chey även om det är nästintill omöjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

hur gammal är du då?

20 år kunde du läsa högre upp!

Kviq:

Varför har folk ingen kontroll på sina känslor [sad][sad][sad]

Nee, funderar på att skita i att svara mer i den här tråden. har inte gjort mig något klokare tyvärr....


   
SvaraCitera

lolol:

20 år kunde du läsa högre upp!

ojdå, kunde man det. jag som trodde min sökläsning var bra, haha [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehas:

du är kär i hon.
hon vet om det.
hon gillar det, för att hon känner sig "uppskattad/bekräftad"
hon är inte kär i dig
du bör:
hålla dig undan och inse att du är lurad

dagens tips:
kvinnor är störda äckliga bekräftelse horor.

Nehas:

dagens andra tips:
sådana äckliga bekräftelse horor kan lätt manipuleras för egen vinning

dagen tredje tips:
fastän det är lätt att utnyttja äcklig-bekräftelse-hora så ge fan i det. det är ändå bara skit. försök hitta en normal chey även om det är nästintill omöjligt.

Är ledsen att säga det men du är en sådan kille som ser ont i alla tjejer, troligtvis för att du själv någon gång blivit rejält sårad. Jag vet, har en nära vän som är precis sådan. Säger inte med detta att det inte finns tjejer som är såna, men denna tjejen är inte sådan, hon skulle kunna skitit i mig från dag 1, men hon ändå stöttat mig så mycket hon har hunnit och viljat. Jag vet absolut att jag är partiskt i bedömningen av henne, men vet också att det finns 100-tals tjejer som är värre än henne av den enkla anledningen att d ligger runt...


   
SvaraCitera

var på väg å förklara lite bättre och djupare men efter:

lolol:

jag vet absolut att jag är partiskt i bedömningen av henne, men vet också att det finns 100-tals tjejer som är värre än henne av den enkla anledningen att d ligger runt...

inser jag att du ändå inte skulle förstå.

varför får inte tjejer ligga runt?


   
SvaraCitera