Jag finns nog inte: När hade du sex med en person som du var riktigt attraherad till för första gången?När hade du sex med en person som du var riktigt attraherad av (för) första gången heter det!
FruLiten: eh, jag förlorade ju oskulden till någon jag var riktigt attraherad av så mm det var väl första gången antar jag.lol ahaaaaaa trodde det handlade om senaste gången :- P
Jag finns nog inte: DET VERKAR SOM OM MÅNGA HAR SEX MED PERSONER SOM DE EJ ÄR ATTRAHERADE TILL. VILKET GÖR ATT BEGREPPET SEX UNDERMINERAS TILL EN RENT TEKNISK HÄNDELSE SOM KAN GRÄNSA TILL VÅLDTÄCKT.Alltså nä. Våldtäkt är ngt mycket allvarligt och innebär att någon blir tvingad till sex och härrör alltså endast till olika former av tvång. Inte när man ligger med någon man kanske inte skulle valt om man haft fler val tillgängliga.
amsi: våldtäktsjämförelsen är inte okejJag likställde aldrig.
Jag finns nog inte:jag skrev JÄMFÖRELSE inte likställning
Jag likställde aldrig.
amsi:Vadå allt går väll placera på en skala??
jag skrev JÄMFÖRELSE inte likställning
Jag finns nog inte: PERSONER SOM DE EJ ÄR ATTRAHERADE TILL. VILKET GÖR ATT BEGREPPET SEX UNDERMINERAS TILL EN RENT TEKNISK HÄNDELSE SOM KAN GRÄNSA TILL VÅLDTÄCKT.Som de ovanstående skrivit.
Jag finns nog inte:jämförelse och likställning är inte samma sak och det är inte okej med våldtäktsreferensen jag tog illa upp och verkar inte vara den enda
Vadå allt går väll placera på en skala??