Aviseringar
Rensa alla

När han hade en flickvän..


hejdu
Ämnesstartare

Hej!
Jo det är så att jag har sett en kille på min skola som jag tycker är väldigt, väldigt snygg. Varje gång jag ser honom så hoppar mitt hjärta nästan ur bröstkorgen. Vi går i samma tyskagrupp och när jag ser honom på lektionerna blir ja jättenervös. Ärligt talat så tror jag att jag faktiskt är lite kär i honom. 
Det roliga är att jag har fått reda på, via mina klasskompisar, att han tycker min rumpa är het (???!) Han har sagt det till en klasskompis som sagt det till mig. Sedan i förrgår så gick han förbi mina klasskompisar, och de påstod att han såg väldigt glad ut. Då hade de sagt någonting i stil med "haru sett (mitt namn) eller?" Han hade svarat "aaaaa". 
En gång när jag gick förbi hans bord i matsalen så såg jag att hans kompisar tittade på mig och sedan log mot varandra. Detta har hänt 2  gånger till när jag passerat han och hans kompisgäng i korridorerna.

Sen så kommer vi till problemet. Jag kollade på hans facebook och det visade sig att han hade en flickvän.. Jag blev faktiskt lite ledsen, för jag tror ja gillar denna kille. Och om man har en flickvän är det väl lite dumt att ge komplimanger till en annans tjejs rumpa? Eller har jag missuppfattat alltihop kanske? Vi har fått ögonkontakt några gånger nu på senaste tiden också och det bevisar ju att han iallafall vet vem jag är. 
Jag är 16 år och denna kille är 18 år. Alltså två års ålderskillnad. 
Jag antar att jag är tvungen att släppa denna kille. Men det är så himla svårt när jag hela tiden tänker på honom. Han har ju faktiskt ett förhållande med någon annan... 

Men å andra sidan vill jag verkligen ha honom. Jag är singel och jag gör vad jag vill. Det skulle inte skada ifall jag började ta kontakt med honom? eller????? 

Jag vill verkligen ha honom. 


   
Citera

Även om han har en brud får han väl kommentera dolks utseende men kanske lite drygt mot sin brud...


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Satsa verka intresserad. Inget hindrar er iallafall juridiskt.


   
SvaraCitera

åh... vad fint allt låter
hoppas du får hnm & han dig


   
SvaraCitera

Hur du beskriver dina känslor för honom låter härligt, men jag skulle kanske vara lite extra vaksam så att han inte bara vill utnyttja dig.


   
SvaraCitera
time
 time

Skulle nog vänta tills han var singel, om det inte är så att han och hans flickvän har ett öppet förhållande. Går han bakom ryggen på henne för att vara med dig finns det inget som säger att han inte gör samma sak mot dig om ni skulle vara i ett förhållande senare.


   
SvaraCitera
lax
 lax

MasterL: så att han inte bara vill utnyttja dig.

DETTA, MIN DAM.


   
SvaraCitera
lax
 lax

pojken verkar inte ha en ren karaktär, utan smutsig av kortsiktiga mål.

alltid handlar om inboendes integritet.


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

lax:

DETTA, MIN DAM.

så ni tror alltså att han kanske kan vara beredd på att ha mig vid sidan av henne, och på det sättet utnyttja mig? Jag hoppas verkligen inte det..


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

time:
Skulle nog vänta tills han var singel, om det inte är så att han och hans flickvän har ett öppet förhållande. Går han bakom ryggen på henne för att vara med dig finns det inget som säger att han inte gör samma sak mot dig om ni skulle vara i ett förhållande senare.

Det är sant, det är det. Sen har han och hans nuvarande tjej haft ett långt förhållande, vilket gör att de säkert är stadiga. Kan ju inte direkt gå och vänta på att han ska bli singel heller


   
SvaraCitera
lax
 lax

hejdu:

så ni tror alltså att han kanske kan vara beredd på att ha mig vid sidan av henne, och på det sättet utnyttja mig? Jag hoppas verkligen inte det..

in, ut, sprut, slut? 
föda av in känslor i alla fall. 

hejdu: Kan ju inte direkt gå och vänta på att han ska bli singel heller

det kan du definitivt, till och med känslorna kan svalna och visas oriktiga. 


   
SvaraCitera
lax
 lax

eller så är jag böjd att måla ut killen som djälvulen.


   
SvaraCitera
time
 time

hejdu:

Det är sant, det är det. Sen har han och hans nuvarande tjej haft ett långt förhållande, vilket gör att de säkert är stadiga. Kan ju inte direkt gå och vänta på att han ska bli singel heller

Det är klart du kan vänta, det finns inte så många andra alternativ om de har ett monogamt förhållande. 


   
SvaraCitera
hejdu
Ämnesstartare

time:

Det är klart du kan vänta, det finns inte så många andra alternativ om de har ett monogamt förhållande. 

menade mer att det lär bli riktigt jobbigt


   
SvaraCitera

när man är i din ålder är förhållanden inte så seriösa och det är därför han kommenterar om dig. om du vill vara tillsammans med honom går du samma öde till mötes.


   
SvaraCitera